گوگل در پی بهبود یکپارچگی بین هوش مصنوعی جمینای و واتساپ است

به گزارش مجله 10 از 10، گوگل در کوشش است تا جمینای را جایگزین گوگل اسیستنت به عنوان تنها دستیار اندروید ارائه کند. این دستیار هوش مصنوعی مولد به تدریج قابلیت ها و دسترسی بیشتری به برنامه ها پیدا می نماید. این فرآیند زمان زیادی می برد، اما اکنون طبق گزارشی، گوگل قدم دیگری در این مسیر برداشته و قرار است جمینای با واتساپ یکپارچگی بیشتری پیدا کند.

گوگل در پی بهبود یکپارچگی بین هوش مصنوعی جمینای و واتساپ است

تا به امروز، جمینای برای بسیاری از قابلیت هایش به گوگل اسیستنت وابسته بوده است: وقتی از جمینای می خواهید کاری انجام دهد، از دستیار استفاده می نماید و از آن می خواهد کار را انجام دهد. با این حال، گوگل افزونه هایی را به جمینای اضافه نموده است که به آن یاری می نماید تا وظایف را به تنهایی انجام دهد. ما شاهد جایگزینی اسیستنت با جمینای خواهیم بود، اما در حال حاضر، نمی دانیم دقیقاً چه زمانی این اتفاق می افتد.

فعلا، گوگل در حال افزودن افزونه ای برای جمینای است تا به آن اجازه دهد پیغام های واتساپ را ارسال کند. این اطلاعات از کدی که به وسیله Assemble Debug کشف شده است، به دست آمده، بنابراین در حال حاضر به صورت عمومی در دسترس نیست. فعلا می توانید از دستیار هوش مصنوعی بخواهید که با استفاده از برنامه پیغامی ارسال کند، اما مانند بسیاری از موارد دیگر، برای انجام این کار از گوگل اسیستنت استفاده خواهد نمود.

طبق گزارش ها، می توانید به جمینای بگویید که پیغام واتساپ را برای کسی ارسال کند. مانند بسیاری از وظایف دیگر هوش مصنوعی مولد، می توانید ویرایش هایی را در پیغامی که می خواهید ارسال کنید، پیشنهاد دهید و جمینای تغییرات را اعمال می نماید. بعلاوه، می توانید قبل از ارسال پیغام ها، آن ها را به صورت دستی ویرایش کنید.

قبل از ارسال پیغام، طبق گزارش ها به دو دکمه دسترسی خواهید داشت: یکی دکمه ارسال و دیگری دکمه ویرایش است. دکمه ویرایش شما را به مکالمه واتساپ با پیش نویس پیغام در قسمت متن برای ویرایش می برد. بعلاوه، می توانید از جمینای بخواهید که با افراد در واتساپ تماس بگیرد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2450

به "گوگل در پی بهبود یکپارچگی بین هوش مصنوعی جمینای و واتساپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل در پی بهبود یکپارچگی بین هوش مصنوعی جمینای و واتساپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید