کافه هنر آتین، محیطی دلنشین برای اهالی هنر

به گزارش مجله 10 از 10، کافه هنر آتین یکی از کافه های زیبا در محیطی هنری، یعنی انجمن خوشنویسان است. با کافه گردی این هفته خبرنگاران از این کافه همراه باشید.

کافه هنر آتین، محیطی دلنشین برای اهالی هنر

معرفی

کافه هنر آتین یک کافه با محیطی زیبا و دل انگیز است که در باغ انجمن خوشنویسان یا آرت سنتر قرار گرفته است. این باغ محلی است که بسیاری از اهالی هنر مثل بازیگرها، نقاش ها و خطاط های بزرگ کشورمان به آن رفت و آمد می نمایند و در آن نمایشگاه و رویدادهای هنری برگزار می نمایند. محیط کافه هنر آتین کاملا با محیط باغ همخوانی دارد و بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است و میزبانی شایسته برای شما خواهد بود. به گفته مدیر این کافه دوست داشتنی، در کافه هنر آتین امکان ارائه و فروش آثار هنری مثل نقاشی هم وجود دارد و برای این کار می توانید با مدیریت این کافه مشورت کنید. کیفیت خوردنی های این کافه بسیار خوب است و برخورد کارکنان آن هم بسیار صمیمی است. در ادامه می توانید تصاویر خبرنگاران از فضای کافه هنر آتین را ببینید.

آدرس

کافه هنر آتین در بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، انجمن خوشنویسان قرار گرفته است.

موقعیت کافه هنر آتین روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیر کافه هنر آتین از میان خوردنی های کافه، امتحان کردن صبحانه، سالاد و نوشیدنی های سرد و گرم کافه را به شما توصیه می نماید.

امکانات

کافه هنر آتین امکاناتی مثل دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. این کافه در رده قیمتی میان رده قرار گرفته است.

به شما توصیه می کنیم اگر به هنر و به خصوص خوشنویسی و نقاشی علاقه دارید حتما به باغ انجمن خوشنویسان سری بزنید و برای استراحت پس از بازدید به کافه هنر آتین رفته و با دوستان خود گپ بزنید.

آیا شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2086

به "کافه هنر آتین، محیطی دلنشین برای اهالی هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه هنر آتین، محیطی دلنشین برای اهالی هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید