پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2020؛ از شاهرخ خان تا رابرت دنیرو

به گزارش مجله 10 از 10، آیا تا به حال به میزان درآمد بازیگرهای مشهور سینما فکر نموده اید؟ به نظر شما پولدارترین بازیگران دنیا چه کسانی هستند و ارزش تجاری آن ها چقدر است؟

پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2020؛ از شاهرخ خان تا رابرت دنیرو

ستاره های سینما از ده ها قبل دستمزدهای چند میلیون دلاری دریافت نموده اند. بسیاری از این بازیگران علاوه بر حضور در فیلم های سینمایی در زمینه های مد، تبلیغات و اجرا نیز فعالیت می نمایند تا در کنار دستمزدهای سینمایی، از این روش ها نیز کسب درآمد نمایند. هرگاه بحث سرمایه و فروش چشم گیر فیلم ها به میان می آید، ناخودگاه تمام توجهات به سمت هالیوود و سپس بالیوود معطوف می شود. دو قطب عظیم فیلم سازی دنیا که تمام بازیگران پولدار در آن ها فعالیت می نمایند. آیا تا به امروز به این فکر افتاده اید که میزان درآمد و به عبارتی سرمایه اقتصادی بازیگر مورد علاقه تان چقدر است؟

  • تماشای نقش آفرینی این بازیگران نوظهور را در سال 2020 از دست ندهید

13. کیانو ریوز - 360 میلیون دلار

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که اسمی از سری فیلم های جان ویک با بازی کیانو ریوز نشنیده باشد؛ تهیه نماینده، موسیقی دان و بازیگر زاده کشور کانادا که اخیرا با حضور در بازی مورد انتظار سایبرپانک 2027 به دنیای بازی های ویدیویی نیز وارد شده است. این بازیگر پنجاه و شش ساله 360 میلیون دلار سرمایه دارد و رتبه دوازدهم فهرست را به خود اختصاص داده است.

12. جکی چان - 370 میلیون دلار

محبوبیت جکی چان به واسطه حضور در فیلم های اکشن-رزمی عامه پسند بسیار بیشتر از سایر بازیگران رزمی کار است.. این هنرمند هنگ کنگی، نه تنها در در بازیگری و خلق صحنه های اکشن و بدلکاری بلکه در کارگردانی و تهیه نمایندگی آثار مختلف نیز طی سال های اخیر توانایی خود را نشان داده است. او فعالیت سینمایی خود را در سن 5 سالگی با بازی در فیلم وونگ تین بار عظیم و کوچک در سال 1962 آغاز نموده و بیشتر به خاطر فیلم های مار در سایه عقاب، ساعت شلوغی و پادشاهی ممنوعه شناخته می شود.

11. آرنولد شوارتزنگر - 400 میلیون دلار

آرنولد شوارزنگر ابتدا به عنوان یک بدنساز حرفه ای آغاز به کار کرد که به خاطر توانایی های فیزیکی قابل توجه، بعدها برای بازی در فیلم های اکشن و مبارزه ای توسط تهیه نمایندگان و کارگردان های هالیوودی استخدام شد. در دهه های سرانجامی قرن 20ام شوارتزنگر به نمادی برای اندام ورزیده و عضلانی تبدیل شده بود. بسیاری از جوانان در سال ها صرفاً به خاطر جذابیت های فیزیکی او به تماشای فیلم هایش می نشستند و پس از گذشت پنج دهه هنوز از جذابیت های او برای سینمادوستان کاسته نشده است. براساس آمارها وی درحال حاضر بیش از 400 میلیون دلار سرمایه دارد.

10. سیلوستر استالونه - 400 میلیون دلار

طبق اطلاعات رسمی در سال 2020، ارزش کاری سیلوستر استالونه رقمی معادل 400 میلیون دلار برآورد شده است؛ او بازیگری بسیار پول ساز به شمار می رود و فیلم های ساخته شده با حضور استالونه تا به امروز، حدود 4 میلیارد دلار فروش داشته اند. شهرت استالونه بیشتر از هر فیلم دیگری نقش آفرینی های خوب او در سری راکی و رمبو بازمی شود.

9. آمیتا باچان - 400 میلیون دلار

اگر به فیلم ها و مجموعه های هندی و به خصوص فیلم های قدیمی بالیوود علاقه دارید، بدون شک نام آمیتا باچان، بازیگر، سیاستمدار و تهیه نماینده عظیم هندی را شنیده اید. بازیگری که سه جایزه بین المللی و 11 جایزه فیلم فیر (اسکار سینمای هند) را در کارنامه دارد و از نظر دارائی هشتم فهرست پولدارترین بازیگران دنیا را به خود اختصاص داده است. از باچان به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازیگران تاریخ سینمای هند و حتی دنیا یاد می شود و دوست داران بالیوود به او لقت پدر سینمای هند را داده اند.

8. آدام سندلر - 420 میلیون دلار

هواداران انیمیشن هتل ترانسیلوانیا و فیلم های کمدی و هیجان انگیزی همچون اکنون شما را چاک و لری اعلام می کنم و الماس های تراش نخورده به خوبی با آدام سندلر، کمدین معروف آمریکایی آشنایی دارند. این تهیه نماینده و بازیگر عظیم تا به امروز در بیشتر از 30 فیلم سینمایی بازی نموده و از نظر دارائی با سرمایه ای 420 میلیون دلار نفر ششم در لیست پولدارترین بازیگرها است.

7. مل گیبسن - 425 میلیون دلار

بازیگر، تهیه نماینده و کارگردان معروف آمریکایی-استرالیایی که با ساخت فیلم شجاع دل در سال 1995 به شهرت رسید. مل گیبسن برای ساخت این فیلم جوایز اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرد و در سال 2017 نیز برای ساخت فیلم ستیغ هک سا (Hacksaw Ridge) مجدداً نامزد جایزه اسکار شد.

6. مری کیت و اَشلی اولسن - 500 میلیون دلار

خواهران اولسن مدت هاست که در دسته پولدارترین بازیگرها قرار دارند؛ آن ها از سال 2007 به بعد به نوعی پایه ثابت فهرست پولدارترین بازیگران در سراسر دنیا بوده اند. به علاوه، اولسن ها صاحب کمپانی دوال استار نیز هستند که با انتشار فیلم ها، مجموعه ها، مجله ها و بازی های ویدیویی، سالانه بیش از 1 میلیارد دلار فروش دارد.

5. رابرت دنیرو - 500 میلیون دلار

تمام بازیگران حاضر در این لیست سرشناس هستند، اما محبوب نیستند. ولی بدون شک رابرت دنیرو علاوه بر سرشناسی در میان سینما دوستان بسیار محبوب است. کسی که با نمایش استعدادهایش دو جایزه اسکار و 61 جایزه هنری قابل توجه دیگر را به خانه برده است. از فیلم های مشهور این بازیگر می توان به راننده تاکسی، گاو خشمگین و پدرخوانده 2 اشاره نمود. ارزش کاری و سودآوری او نه تنها طی سال های اخیر و با بالا رفتن سن اش کم نشده است، بلکه او توانسته در سال های 2019 و 2020 بر فروش فیلم ها تاثیر مثبتی داشته باشد.

4. جورج کلونی - 510 میلیون دلار

بازی کردن در فیلم های خارج از دید، سه پادشاه و ای برادر، کجایی؟ باعث شد تا شهرت و محبوبیت جورج کلونی رفته رفته افزایش پیدا کند و امکان حضور در پروژه های زیادی را پیدا کند. چهره میانسال و جذاب کلونی باعث شده او طی سال های اخیر علاوه بر بازیگری از راه های دیگری نیز کسب درآمد کند.

3. تام کروز - 570 میلیون دلار

علاقه مندان به سینما قطعا با مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن و تام کروز به عنوان شخصیت محوری این سری فیلم های اکشن آشنایی دارند. اما تمام محبوبیت او به خاطر ماموریت های غیرممکن نیست و توانایی های خود در عرصه بازیگری را به وسیله فیلم هایی همچون مگنولیا و لبه فردا نشان داده است. کروز سه مرتبه نامزدی جایزه اسکار و دریافت 3 جایزه گلدن گلوب را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

2. شاهرخ خان - 620 میلیون دلار

دوستداران بالیوود لقب پادشاه سینما را به شاهرخ خان داده اند. بازیگر و تهیه نماینده پنجاه و پنج ساله که معروف ترین و پولدارترین هنرمند هندی است و او را بیشتر به خاطر فیلم هایی مثل رئیس، سال نو مبارک و زندگی عزیز به خاطر می آوریم. شاهرخ خان که جوایز سینمایی ملی بسیاری در عرصه بازیگری در کارنامه دارد، با استناد به آمارها ارزش دارائی هایش به 620 میلیون دلار می رسد صندلی دوم در لیست پولدارترین بازیگرها دنیا را به خود اختصاص داده است.

1. جیمی گرتز - 3 میلیارد دلار

جیمی بِث گرتز فعالیت هنری خود را از سال 1981 و با فیلم عشق بی سرانجام آغاز کرد و پس از آن در آثاری مانند کمتر از صفر و شانزده شمع خوش درخشید تا به یکی از ستاره های سینمای آمریکا تبدیل شود. با این وجود، بخش عظیمی از ثروت این بازیگر در واقع از شوهر وی، آنتونی رسلر به او رسیده است. رسلر یک میلیاردر آمریکایی و صاحب کمپانی عظیم آرس منیجمنت است که ارزش دارائی هایش به بیش از 137 میلیارد دلار می رسد.

منبع: TheSecondAngle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1448

به "پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2020؛ از شاهرخ خان تا رابرت دنیرو" امتیاز دهید

3 کاربر به "پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2020؛ از شاهرخ خان تا رابرت دنیرو" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولدارترین بازیگران دنیا در سال 2020؛ از شاهرخ خان تا رابرت دنیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید