پرستار ایتالیایی به قتل 38 بیمار متهم شد

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران: پلیس ایتالیا در حال تحقیق از یک پرستار است که احتمالا 38 بیمار را در بیمارستان به قتل رسانده است.

پرستار ایتالیایی به قتل 38 بیمار متهم شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، تحقیقات پلیس ایتالیا از دانیلا پوگیالی پرستار بیمارستان در حالی است که وی متهم به قتل 38 بیمار است. مرگ این بیماران در وضعیت و شرایط مشکوک موجب مظنون شدن پلیس ایتالیا به این پرستار بوده است.

بر اساس این گزارش یک روزنامه ایتالیایی نیز نوشت که این پرستار متهم به تزریق مقدار زیاد و مرگبار پتاسیم به یک بیمار 78 ساله است که در بیمارستانی در شهر لوگو در استان راونا بستری شده بود. این بیمار مبتلا به دیابت بوده است.

تحقیقات پلیس در مورد این پرونده منجر به گسترش این تحقیقات به مرگ 38 بیمار شده است. بر اساس گزارش رسانه های خبری ایتالیا پلیس به مرگ 10 بیمار در شرایط بسیار مشکوک، مظنون شده است. این پرستار ایتالیایی متهم به تزریق مقدار زیاد و مرگبار پتاسیم به بیمارانی است که وضعیت آنها را برای خانواده هایشان آزاردهنده تشخیص داده است.

آلساندرو مانچینی دادستان کل استان راونا تاکید نموده است که این تحقیقات بسیار پیچیده است. روزنامه نیویورک پست نیز نوشته است که پلیس ایتالیا گوشی تلفن متعلق به ای پرستار را پیدا نموده است که در آن یک عکس همراه با بیماری که فوت نموده وجود داشته است.

کلرید پتاسیم می تواند موجب ایست قلبی گردد و در آمریکا برای مجازات اعدام مورد استفاده قرار می گیرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 525

به "پرستار ایتالیایی به قتل 38 بیمار متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرستار ایتالیایی به قتل 38 بیمار متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید