همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، همایش بین المللی علوم و فناوری نانو، 24 اسفندماه 98 از سوی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مدارس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، زهرا امام آدینه، رئیس همایش و رئیس پردیس ارس با اعلام این مطلب گفت: پردیس ارس با مشارکت گسترده دانشگاه های عراق و در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های کشورعراق و سوریه، همایش بین المللی علوم و فناوری نانو (با شماره مجوز 11410-98200 از پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام) را در اسفندماه 1398 در دانشگاه تهران برگزارمی کند.

امام آدینه گفت: در این همایش ضمن ارائه تبادل آخرین یافته های پژوهشی و دستاورد های تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین استادان و دانشجویان کشور های حاضر در همایش گسترش می یابد.

گفتنی است، شرکت نمایندگان می توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش، حداکثر تا 10 اسفند ماه 98 در یکی از محور های نانو شیمی، نانو مواد، نانو پزشکی، نانو پوشش، نانو سیالات، نانو فیزیک، نانو بیو تکنولوژی، نانو کامپوزیت، نانو الکترونیک، نانو در صنعت، سم شناسی و ایمنی نانو مواد، نانو در علوم صنایع غذایی، نانو در علوم کشاورزی، نانو در محیط زیست و سایر موضوعات مرتبط به دبیرخانه همایش به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت آگاهی بیشترمی توانند از سایت همایش به آدرس: www.ut2020.ir بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 859

به "همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید