نخستین اردوی تیم ملی بدون لژیونرها در آفریقا، احتمال رویارویی ایران با گینه

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش در نخستین نشست خبری خود پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل که پیش از ظهر امروز یکشنبه در سالن اجتماعات هتل آموزشگاه فوتبال برگزار گردید، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، در قاره آفریقا برگزار می گردد.

نخستین اردوی تیم ملی بدون لژیونرها در آفریقا، احتمال رویارویی ایران با گینه

وی همچنین ادامه داد: در این اردو، بازیکنان لژیونر ما را همراهی نمی نمایند و تیم ملی در این اردو با چند تیم باشگاهی از قاره آفریقا بازی خواهد نمود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی اما در قاره اروپا برگزار خواهد شد.

کی روش در ادامه یادآور شد: مسئولان فدراسیون کویت با درخواست ما برای تغییر زمان دیدارشان با تیم ملی ایران موافقت کردند. بر این اساس تیم ملی روز یازدهم اسفندماه به مصاف کویت می رود و روز چهاردهم اسفندماه به مصاف تیمی آفریقایی خواهد رفت.

البته حریف آفریقایی تیم ملی ایران از بین دو تیم گینه و کنگو انتخاب خواهد شد که به علت اینکه 11 بازیکن گینه در فوتبال اروپا شاغل هستند، کی روش علاقه بیشتری به بازی با این تیم آفریقایی دارد. مسابقه ای که قرار است چهاردهم اسفندماه برگزار گردد.

پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام نموده بودند نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، در کشوری اروپایی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 870

به "نخستین اردوی تیم ملی بدون لژیونرها در آفریقا، احتمال رویارویی ایران با گینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اردوی تیم ملی بدون لژیونرها در آفریقا، احتمال رویارویی ایران با گینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید