مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات سرگردان در فضای وب تاریک تا گروه های خطرناک فیس بوکی

به گزارش مجله 10 از 10، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات سرگردان در فضای وب تاریک تا گروه های خطرناک فیس بوکی

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

شاید تا به حال نام وب تاریک یا دارک وب را شنیده باشید، فضایی وسیع و بی خاتمه از فعالیت های سایبری مخفی که عمدتا در اختیار گروه های خلافکار واقع شده است. اما نگرانی اصلی در خصوص وب تاریک سوء استفاده از اطلاعات کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نوعی بازوی روباتیک طراحی نموده اند که کاربر را تبدیل به هشت پا می نمایند. اگرچه این یک استعاره است اما به طور عملی کار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه گوگل که پیش از این نیز بعضی ویژگی های ویز را کپی برداری نموده بوده این بار نیز در جدیدترین به روزرسانی خود بعضی ویژگی های ترافیکی ویز را تقلید نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی گزارش های تکان دهنده نشان می دهد که گروه هایی که خدمات فیشینگ ارائه می نمایند آزادانه در فیس بوک کار می نمایند و به کاربران خدمات ارائه می نمایند. این خدمات شامل فروش حجم بالایی ازاطلاعات هک شد به هزاران نفر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران آیفون با یک مشکل عجیب و غیرقابل تحمل رو به رو شده اند. آن ها معتقدند باتری آیفونشان پس از نصب iOS 12.2 سریعتر به اتمام می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2297

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات سرگردان در فضای وب تاریک تا گروه های خطرناک فیس بوکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اطلاعات سرگردان در فضای وب تاریک تا گروه های خطرناک فیس بوکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید