مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در واکسیناسیون

به گزارش مجله 10 از 10، خبرگزاری خبرنگاران- دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه هم اکنون در 21 مرکز مستقل هلال احمر تزریق واکسن صورت می گیرد، از مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در طرح واکسیناسیون سراسری اطلاع داد.

مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در واکسیناسیون

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر همیشه در کنار وزارت بهداشت در راستای مقابله با کرونا حضور دارد و مراکز مستقل تزریق واکسن از چند ماه پیش راه اندازی شد و هم اکنون 21 مرکز مستقل هلال احمر به فعالیت خود با تمام توان ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: در 21 مرکز مستقل واکسیناسیون هلال احمر 520 نیروی هلال احمر شامل داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال احمر، مراحل مختلف تزریق واکسن را انجام می دهند که در این مراکز به 3 میلیون و 200 هزار نفر واکسن تزریق شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بعلاوه هلال احمر در 124 مرکز تجمیعی واکسیناسیون به یاری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور رفته که در این مراکز نیز از 2 هزار و 130 نیرو استفاده شده است که در واکسیناسیون بیش از 10 میلیون نفر همکاری نموده اند.

کولیوند با اشاره به این که هلال احمر در پشتیبانی، ثبت نام و تزریق واکسن در مراکز تجمیعی همکاری می نماید، گفت: در تهران نیز دو مرکز مستقل هلال احمر شهرستان تهران و مجتمع دارویی درمانی هلال نیز همچنان تزریق واکسن را با تمام توان ادامه می دهند و این فعالیت ها تا خاتمه واکسیناسیون سراسری تداوم خواهد داشت تا باری از دوش کشور به همت کارکنان و داوطلبان هلال احمر برداشته گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2045

به "مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در واکسیناسیون" امتیاز دهید

1 کاربر به "مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در واکسیناسیون" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 2600 نیروی هلال احمر در واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید