محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟

به گزارش مجله 10 از 10، هواداران بعضی از مدل خودرو های فراوری شده توسط شرکت های خودروسازی در دنیا در بعضی از کشور های اروپایی بیشتر از سایر رقبای آنهاست.

محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش، با توجه به اهمیت بازار فروش خودرو در کشور های اروپایی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران همیشه با آنالیز آمار های مربوط به فروش و عرضه خودرو، به انتشار گزارش های مختلفی درباره پرفروش ترین، محبوب ترین و پرطرفدارترین خودرو های قابل دسترسی و عرضه می پردازند که نظر خیل عظیمی از مشتریان بازار های دنیای خودرو را به سمت و سوی خود جلب می نماید.

بر اساس گزارشی که در وب سایت autocar آمده است، در زیر به مروری بر پرطرفدارترین خودرو های عرضه شده در کشور های اروپایی خواهیم پرداخت:

بعد از گلف به عنوان محبوب ترین مدل خودروی فورخته شده در بازار اتریش در امسال میلادی، فولکس واگن پولو و اشکودا اوکتاویا نهاده شده اند.

بعد از اشکودا اوکتاویا، رنو کلیو و فولکس واگن پولو نهاده شده اند که از ابتدای سال 2019 میلادی تاکنون، در صندلی های اول تا سوم پرفروش ترین مدل خودرو های فروخته شده در بازار کرواسی ایستاده اند.

نکته جالبی که در خصوص محبوب ترین خودرو های فروخته شده در بازار کشور جمهوری چک به چشم می خورد، آن است که هر سه مدل پرطرفدار در این کشور به برند اشکودیا تعلق گرفته است و به ترتیب مدل های اوکتاویا، فابیا و راپید در صندلی های نخست تا سوم این جدول رده بندی نهاده شده اند.

به نظر می رسد بازار دانمارک تنها کشور اروپایی بوده است که پژو در آن پیروز شده است صندلی محبوب ترین مدل خودرو در سال 2019 را به خود اختصاص دهد. بعد از پژو 208، نیسان قشقایی و فولکس واگن گلف به ترتیب در صندلی های بعدی این رده بندی جای گرفته اند.

محبوب ترین خودرو های فروخته شده در بازار استونی نیز به ترتیب اشکودا اوکتاویا، تویوتا راو4 و رنو کلیو بوده اند.

نیسان قشقایی که بدون شک یکی از پیروز ترین و محبوب ترین مدل های توسعه داده شده توسط شرکت نیسان موتورز ژاپن به شمار می رود، در بازار فنلاند نیز عملکرد پیروزیت آمیزی داشته و توانسته نظر بسیاری از مشتریان و شهروندان در این کشور را به سمت خود جلب کند. بعد از این مدل، اشکودا اوکتاویا و تویوتا یاریس به ترتیب رتبه های دوم و سوم محبوب ترین مدل های این بازار را به خود اختصاص داده اند.

همانطور که همیشه پرفروش ترین خودرو های فرانسه، یک برند فرانسوی بوده است، این بار نیز رنو کلیو در صندلی نخست این جدول نهاده شده و به دنبال آن هم، پژو 208 و پژو 3008 جای گرفته اند.

فولکس واگن گلف، پاسات و پولو نیز به ترتیب محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو های این خودروساز بزرگ آلمانی گزارش و اعلام شده اند.

تویوتا یاریس نیز قبل از فیات پاندا و فولکس واگن پولو، توانسته نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را در یونان به خود جلب کند.

در مجارستان نیز سه خودروی سوزوکی ویتارا، اشکودا اوکتاویا و اوپل آسترا توانسته اند رتبه های اول تا سوم محبوب ترین خودرو های این کشور را از آن خود نمایند.

نیسان قشقایی، هیوندای توسان و فولکس واگن گلف به ترتیب از محبوب ترین خودرو های فروخته شده در ایرلند به شمار می رود.

در ایتالیا، خودرو های ساخت شرکت های وطنی همچون فیات پاندا و فیات 500 ایکس پیروز شده اند از بسیاری دیگر از رقبای قدرتمند خود نظیر رنو کلیو و فولکس واگن گلف و پولو سبقت بگیرند.

بعد از فولکس واگن گلف، نیسان قشقایی و تویوتا راو4 در بازار کشور لاتویا توانسته اند در صندلی های دوم و سوم پرفروش ترین خودرو ها جای بگیرند.

فیات 500، فیات تیپو و اشکودا اوکتاویا به ترتیب تبدیل به پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو های شهروندان و مشتریان لیتوانی شده اند.

بعد از فولکس واگن گلف به عنوان محبوب ترین خودروی بازار لوکزامبورگ، مرسدس بنز جی ال سی و تیگوآن به شمار می روند.

بر اساس آمار های منتشر شده مشتریان بازار هلند، خودروی فولکس واگن پولو را به عنوان نخستین خودروی محبوب و پرطرفدار خود انتخاب نموده اند که بعد از آن، رنو کلیو، فولکس واگن پولو و کیا پیکانتو نهاده شده اند.

از آنجایی که نروژ یکی از بزرگترین پیشگامان و هواداران خودرو های برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در دنیا به شمار می رود، خودروی برقی نیسان لیف نیز تبدیل به محبوب ترین خودروی بازار این کشور شده است و بعد از آن فولکس واگن گلف، بی ام و آی3 نهاده شده اند.

اشکودا اوکتاویا و فابیا به ترتیب خودرو های محبوب و پرطرفدار بازار لهستان به شمار می روند.

بعد از رنو کلیو، پژو 208 و رنو کپچر نیز در امسال میلادی توانسته اند میزان فروش قابل توجهی را در بازار پرتغال به خود اختصاص دهند.

داسیا لوگان، داستر و ساندرو نیز به ترتیب تبدیل به محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو های فروخته شده در رومانی شده اند.

اشکودا فابیا که پرطرفدارترین خودروی فروخته شده در اسلوواکی است، قبل از اوکتاویا و راپید توانسته است در صندلی نخست این رده بندی جای بگیرد.

رنو کلیو در اسلوونی توانست به خوبی فولکس واگن را به پایین جدول براند و رتبه آن را به صندلی سوم تنزیل دهد در حالی که فولکس واگن پولو در این بازار در رتبه دوم جای گرفته است.

ولوو به عنوان یک خودروساز سوئدی مشهور و برتر توانسته است به خوبی نظر و رضایت مشتریان و شهروندان خودرو را به سمت و سوی خود جلب و صندلی نخست ولوو اس90/وی90 را تصاحب کند.

در بازار سوئیس نیز بعد از اشکودا اوکتاویا، فولکس واگن گلف و تیگوان توانسته اند به ترتیب رتبه های دوم و سوم پرفروش ترین خودرو در امسال میلادی را به خود اختصاص دهند.

بعد از فورد فیستا با فروش 84 هزار و 980 دستگاه، در صندلیی بالاتر از فولکس واگن گلف و ووکسهال کورسا نهاده شد و توانست عنوان محبوب ترین خودروی بازار انگلستان را از آن خود کند.

در بازار بلژیک نیز، فولکس واگن گلف، رنو کلیو و هیوندای توسان به ترتیب تبدیل به پرطرفدارترین خودرو های فروخته شده از ابتدای سال 2019 میلادی تاکنون شدند.

منبع: ایسنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 503

به "محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین خودرو در هر کشور اروپایی کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید