فوتبال دنیا، دنی کارواخال: دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم، نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشت

به گزارش مجله 10 از 10، فوتبال دنیا - دنی کارواخال از علاقه اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

فوتبال دنیا، دنی کارواخال: دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم، نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشت

به گزارش خبرنگاران، دنی کارواخال به غیر از یک فصل حضورش قرضی اش در بایرلورکوزن در فصل 13-2012 تمام دوران حرفه ای اش را در رئال مادرید گذرانده است. او که تا کنون 14 عنوان قهرمانی در رقابت های مختلف با سفیدپوشان مادریدی را تجربه نموده، از علاقه اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.

کارواخال 26 ساله در گفت وگو مجله لیبرو در پاسخ به این پرسش که آیا در فکر ترک اسپانیا هستید؟ گفت: به این موضوع فکر می کنم. می خواهم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم و این چیزی است که واقعاً دوست دارم تجربه کنم. در سوی دیگر مایلم کل دوران حرفه ای ام را در رئال مادرید سپری کنم که این هم خیلی خوب خواهد بود.

مدافع کهکشانی ها که تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما نباید در مورد پیشنهادهای چین و قطر خودمان را فریب دهیم، بازی در این لیگ ها به خاطر پول است. من اما واقعاً دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم. به هر حال باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کارواخال که سابقه بازی با نیمار در آموزشگاه باشگاه رئال مادرید را دارد، در این باره گفت: نیمار را به خوبی در تیم جوانان رئال مادرید به یاد دارم. او به ما گفت که قصد ماندن در رئال مادرید را دارد و ما همگی با هم به شادی پرداختیم.

لوکا مودریچ پس از کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا و جایزه THE BEST فیفا در سال 2018 اکنون نامزد کسب جایزه توپ طلای فرانس فوتبال است. کارواخال در تمجید از هم تیمی کروات خود گفت: مودریچ ماهیت فوتبال است. ملاک کسب توپ طلا فقط گلزنی نیست، اما اینیستا هم شانس کسب این عنوان را داشت که آنها این جایزه را به او ندادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 125

به "فوتبال دنیا، دنی کارواخال: دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم، نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دنی کارواخال: دوست دارم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم، نیمار قصد ماندن در رئال مادرید را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید