ویزای آمریکا: فستیوال های زمستانی؛ برترین علت سفر به آمریکا در زمستان

به گزارش مجله 10 از 10، چرا وقتی هوا سرد می گردد به خانه برویم؟ سرد شدن هوا، نشانه این است که فصل بارش برف نزدیک است و این یعنی زمان بیرون رفتن و بازی و سرگرمی های برفی رسیده. به همین علت است که زمستان برترین زمان برای برگزاری فستیوال های خیابانی است.

ویزای آمریکا: فستیوال های زمستانی؛ برترین علت سفر به آمریکا در زمستان

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای توریستی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هر سال در سراسر دنیا و به خصوص در شمال آمریکا در فصل زمستان، فستیوال های این چنینی برگزار می گردد که در کنار آن مسابقات مجسمه سازی با یخ، اسکی، سورتمه سواری و سورتمه کشی به وسیله سگ ها انجام می گردد. بعلاوه تفریحاتی مانند پرتاب کردن برف به یکدیگر، سرسره بازی بر روی برف و غوطه ور شدن در برف ها هواداران بیشماری دارد. بلیط هواپیما

حتی اگر اهل ورزش و فعالیت بدنی نیستید در این فستیوال ها برای شما تفریح های دیگری وجود دارد. قدم زدن در کاخ هایی که از یخ های غول پیکر ساخته شده و تماشای مجسمه های یخی در حالی که از نوشیدن یک لیوان شکلات داغ لذت می برید بسیار دلچسب است. بنابراین اگر می خواهید زمستانی پر از تفریح و هیجان داشته باشید، سرمای هوا را فراموش کنید، گرم ترین لباس های خود را به تن کنید و آماده سفر به یکی از فستیوال هایی بشوید که به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

فستیوال ویتنرزکُل (Wintersköl)

برترین زمان برای بازدید از اَسپِن (Aspen) درست در زمان برگزاری فستیوال وینترزکل است. زیرا در این زمان نه تنها می توانید در مسابقات و تفریحات بی نظیر این فستیوال شرکت کنید بلکه می توانید از مسابقات سوپ خوری در رستوران های این شهر هم لذت ببرید.

باواریان ایس فِست (Bavarian IceFest)

در واشنگتن هیچ کسی را نخواهید یافت که شیفته جذابیت این فستیوال نشده باشد. لیوِن روث (Leavenworth) شهر کوچکیست که شباهت زیادی به روستای معروف باواریا در آلمان دارد. این جشن زمستانی که بیشتر فضای خانوادگی دارد شامل سورتمه سواری، اسنومبیل رانی، مسابقه مجسمه سازی با یخ و موسیقی زنده است.

مسابقات بین المللی مجسمه سازی با برف

افراد زیادی هر زمستان از سراسر دنیا برای شرکت در این مسابقه به آمریکا می آیند. فرایند مسابقه اینگونه است که هر تیم 5 روز وقت دارد تا مجسمه خود را از برف بسازد. در انتهای روز پنجم محل برگزاری این فستیوال تبدیل به نمایشگاهی دیدنی از مجسمه های گوناگون می گردد.

فستیوال استو وینتر (Stowe Winter Carnival)

هرچند که معروفیت ورمونت (Vermont) به خاطر تغییر رنگ زیبای درختان این منطقه در فصل پاییز است اما به همان میزان زمستانی جادویی دارد. در این جشن خانواده ها می توانند در فعالیت های زمستانی سنتی خود یعنی اسکی، هاکی روی یخ و حکاکی روی یخ شرکت نمایند. فعالیت های عجیب دیگری مانند والیبال در برف و گلف در برف هم در این جشنواره هواداران زیادی دارد.

فستیوال یخ نوردی یورِی (Ouray)

هر سال در ماه ژانویه استان کولورادو میزبان بزرگترین جشنواره یخ نوردی کشور آمریکا خواهد بود. در این مراسم علاوه بر رقابت یخ نوردی، سخنرانی ها و گردهمایی های جالبی انجام می گردد که مخصوص افرادی است که تمایلی به انجام ورزش های سنگین و تحرک ندارند.

فستیوال زمستانی سنت پاول (St. Paul)

سنت پاول واقع در مینسوتا (Minnesota) یکی از سرد ترین شهرهای آمریکا به شمار میرود و به همین دلیل می توان آن را یکی از برترین مکان های موجود برای برگزاری فستیوال زمستانی دانست. فستیوال سنت پاول قدیمی ترین و طولانی ترین جشنواره زمستانی آمریکا لقب گرفته است، معروفیت این جشنواره به حدی است که مردم بسیاری از نقاط مختلف آمریکا برای شرکت در آن به مینسوتا می آیند. زیباترین شهرهای آمریکا

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1871

به "ویزای آمریکا: فستیوال های زمستانی؛ برترین علت سفر به آمریکا در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: فستیوال های زمستانی؛ برترین علت سفر به آمریکا در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید