علت قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد چیست؟

به گزارش مجله 10 از 10، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان توضیحاتی درباره قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد پرداخت و گفت: سامانه جامع دانشگاه آزاد به زودی در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت.

علت قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد چیست؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی درباره اعتراض دانشجویان به اعلام نشدن نمره ها، امکان پذیر نبودن اعتراض به نمرات وارد شده و قطع بودن سمانه دانشگاه آزاد گفت: دلیل قطع بودن سامانه های دانشگاه آزاد، یکپارچه سازی بوده و قرار است که تمام سامانه های دانشگاه آزاد در سراسر کشور به وسیله سیستم یکپارچه سازی به یکدیگر وصل می شوند.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: همه زیر ساخت های فناوری و نرم افزار های دانشگاه آزاد همسان سازی می شوند و آموزش و سرفصل دروس در عنوان و واحد کاملا یکپارچه می گردد.

او درباره سایز مزیت های راه اندازی این سامانه گفت: همچنین پژوهش و شهریه ها در کل کشور قابل کنترل و رد یابی می گردد، در چند استان این سایت یکپارچه به بهره برداری رسیده و مقرر شده است، این هفته یا هفته آینده سایت یکپارچه دانشگاه آزاد در کل کشور در دسترس دانشجویان قرار گیرد و تا به امروز این سایت آزمایش خود را نیز با موفقیت پشت سر گذرانده است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: البته قبل از اینکه سایت را برای انجام امور دانشجویان قطع کنیم در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه و روسای واحد های استان ها تاکید شد که چون قرار است سایت قطع گردد نباید کار هیچ دانشجویی روی زمین بماند و باید از شیوه های محلی و نرم افزار های مسائل حل گردد و در هر جا هم که امکان پذیر نبود از روش های سنتی در بازه 10 تا 12 روزه استفاده گردد.

حیدری افزود: گزارش هایی به دست ما رسیده است که در این مدت کار دانشجویان انجام نشده و روی زمین مانده است و استدلال آنها باز نبودن سایت و سامانه بوده که این اقدام تخلف است و با آن برخورد می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1276

به "علت قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد چیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "علت قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد چیست؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت قطع بودن سامانه دانشگاه آزاد چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید