صعود 15 پله ای رتبه کسب وکار چین

به گزارش مجله 10 از 10، صندلی چین در رده بندی 2020 سهولت کسب و کار بانک جهانی با 15پله صعود به رده 31 رسید و برای دومین سال متوالی چین در ردیف ده جامعه مالی برتر از نظر روند بهبود محیط کسب و کار نهاده شد.

صعود 15 پله ای رتبه کسب وکار چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، صندلی چین در رده بندی 2020 سهولت کسب و کار بانک دنیای با 15 پله صعود به رده 31 رسیده و برای دومین سال متوالی چین در ردیف ده جامعه مالی برتر از نظر روند بهبود محیط کسب و کار قرار گرفته است.

به اعتقاد این رسانه، این موفقیت در گرو کوشش های کشور برای تعمیق اصلاحات و گشایش بیشتر در های خود به دنیا است. در آینده نیز چین رشد با کیفیت مالی خود را حفظ می نماید و بهبود محیط کسب و کار خود را ادامه خواهد داد تا فرصت های بیشتری برای سرمایه گذاران ایجاد گردد.

بهبود محیط کسب و کار چین در مسیری قانون سالاری و بر اساس احترام به عرف بین المللی اجرا شده است که می تواند به ایجاد رقابت منصفانه در این محیط یاری کند. به علاوه، خدمات اداری دولتی چین کارایی بالایی دارد و دسترسی به آن ساده است که این امر باعث ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در چین خواهد شد؛ به عنوان مثال، برای درخواست انشعاب برق، در چین ظرف 32 روز و با انجام 2 مرحله اداری می توان انشعاب دریافت کرد، اما در سایر کشور های شرق آسیا این مدت 63 روز است و باید درخواست خود را ظرف 4.2 مرحله انجام دهید. چین همچنان یکی از مهم ترین مقاصد سرمایه گذاری در دنیا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 501

به "صعود 15 پله ای رتبه کسب وکار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 15 پله ای رتبه کسب وکار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید