شرایط نو فروش فردا SX5 اعلام شد

به گزارش مجله 10 از 10، خودروسازی فردا موتورز از شروع فروش اقساطی محصولات خود در طرح ویژه فروش پاییز با اقساط 24 ماهه اطلاع داد.

شرایط نو فروش فردا SX5 اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فردا موتورز در طرح ویژه فروش اقساطی خود کراس اوور FMC SX5 را با اقساط 24 ماهه و موعد تحویل 90 روزه به فروش می رساند. در این شرایط فروش خودروسازی فردا کراس اوور FMC SX5 را با 50 درصد تسهیلات و اقساط 24 ماهه بدون کارمزد عرضه می نماید.

این طرح فروش به مدت محدود و صرفا برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد. این در حالی است که در طرح فروش اعلامی از سوی فردا موتورز خبری از عرضه سدان FMC 511 به چشم نمی خورد.

فردا SX5 با طول کلی 4515 میلی متر، عرض 1812 میلی متر، ارتفاع 1725 میلی متر و فاصله بین دو محور 2720 میلی متری ساخته شده و از نظر ابعاد و میزان در رده کراس اوور ها جای دارد.

وزن خودرو 1340 کیلوگرم است و از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی ساخت میتسوبیشی بهره می گیرد. پیشرانه مذکور توان فراوری 123 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور را دارد و یک جعبه دنده CVT نسل سه با امکان تعویض دستی دنده ها و بعلاوه حالت برقی و اسپرت، وظیفه انتقال نیروی فراوریی به وسیله پیشرانه به چرخ های جلو را دارد.

بیشتر بخوانید

  • زمان قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو معین شد

فردا SX5 یک کراس اوور میان سایز است که از مزیت های آن می توان به جادار بودن فضای داخل و متریال مناسب در کابین اشاره نمود.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی مانند دو عدد ایربگ، سانروف، فرمان برقی، کروز کنترل، سامانه کمکی آغاز حرکت در سربالایی، مانیتور 8 اینچی، دوربین و سنسور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، سیستم پایش فشار باد تایرها، راهنمای تعویض لاین، آینه های کناری برقی، دی لایت، سیستم کنترل پایداری، تریم چرم داخلی و رینگ های 17 اینچی اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1957

به "شرایط نو فروش فردا SX5 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نو فروش فردا SX5 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید