شاسی بلند نو مازراتی، تمام جذابیت های یک ایتالیایی تمام عیار، عکس

به گزارش مجله 10 از 10، همشهری آنلاین نوشت: شاسی بلند لوکس میانه نو مازراتی میخواهد کاری را انجام دهد که لوانته بزرگ تر هرگز نمی توانست. فناوری، لوکس بودن و هیجان رانندگی، همگی بخش های چشمگیر پکیج مازراتی گرکاله هستند، به اصطلاح می توان گفت این شاسی بلند نو مملو از جذابیت های یک خودروی ایتالیایی است.

شاسی بلند نو مازراتی، تمام جذابیت های یک ایتالیایی تمام عیار، عکس

ممکن است فکر کنید که مازراتی گرکاله جی تی(Maserati Grecale GT) دیر وارد میهمانی با شکوه خودروهای شاسی بلند شده باشد، اما با توجه به اینکه مشتریان هنوز شاسی بلندهای لوکس را در هر مقدار ای می پسندند و خریداری می نمایند. تاخیر مازراتی در ورود به باشگاه کمپانی های فراوری نماینده خودروی شاسی بلند توجیه پذیر می نمابد.

مازراتی ممکن است گرکاله را به عنوان رقیب پورشه ماکان به بازار عرضه کند، اما این دو را در کنار هم قرار دهید و متوجه خواهید شد که مازراتی در واقع خودرویی بزرگ تر است، با فضای بیشتری در داخل اتاق خودرو. فضای داخلی یک برجسته واقعی است زیرا گرکاله واقعاً لوکس به نظر می رسد.

مواد به کار رفته در داخل اتاق خودرو، چه روی صندلی ها، داشبورد یا تودری ها، همه مومی، لوکس و با جزئیات بالا هستند. سایر عناصر برجسته عبارتند از شیفترهای آلومینیومی نصب شده روی ستون و تزئینات چوبی با منافذ باز اختیاری. عناصری که بر گران بودن گرکاله تاکید می نمایند.

فناوری به کار رفته در این خودرو بعلاوه به طور قابل توجهی خوب است، با دو صفحه نمایش نرم و صاف که سریع پاسخ می دهد و پس از افزایش سرعت، استفاده از آن آسان است، با این هشدار که برای عملکردهای صفحه نمایش پایینی در حین حرکت امکان دارد کمی مشکل پیش بیاید. نمایشگر دیجیتالی درایوری نسبتا استاندارد است، اما تفسیر دیجیتالی نو از ساعت مازراتی شگفت انگیز است، حتی اگر بعضی احساس نمایند که این یکی دیگر از تمرین های بی معنی در دیجیتالی سازی است. یکی از عناصری که به خوبی اجرا نشد، انتخابگر دنده دکمه ای است که دو صفحه نمایش لمسی را به دو نیم می نماید ما دکمه های فیزیکی را دوست داریم، اما برای انتخاب چرخ دنده ها این کار خیلی ذاتی نیست.

زیر کاپوت مازراتی گرکاله یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بنزینی با سیستم هیبریدی ملایم قابل توجهی واقع شده است که از آن پشتیبانی می نماید. به جای ساده سازی عملکرد موتور، در موتور برقی کوچک به مقدار کافی نیرو وجود دارد تا بتواند شکاف های گشتاوری را که توربوشارژر نمی تواند کاملا به آن برسد، پر کند. قدرت 296 اسب بخار، برای این خودرو شاید چندان زیاد به نظر نرسد، اما از موتور 4 سیلندر 262 اسب بخاری پورشه ماکان قوی تر است و جذابیت بیشتری برای راه اندازی دارد.

با توجه به ارقام نسبتا ضعیف روی کاغذ، عملکرد مازراتی گرکاله چشمگیر است - این خودرو تنها در 5.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. مازراتی گرکاله دارای موتور 2.0 لیتری4 سیلند است. گیربکس این خودرو اتوماتیک و 8 سرعته است. این خودرو می تواند با حدکثر سرعت 239 کیلومتر در ساعت در جاده ها حرکت کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2358

به "شاسی بلند نو مازراتی، تمام جذابیت های یک ایتالیایی تمام عیار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند نو مازراتی، تمام جذابیت های یک ایتالیایی تمام عیار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید