سواحل زیبای تایلند را در سفر بشناسیم

به گزارش مجله 10 از 10، سواحل تایلند یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید هستند. سواحل تایلند امکانات عالی برای استراحت، تفریحات متنوع آبی، ماجراجویی و حتی خرید سوغاتی دارد.

سواحل زیبای تایلند را در سفر بشناسیم

ساحل کوه لیبونگ (Koh Libong)

با وجود زیبایی خیره کننده، ترنگ (Trang) یکی از مناطق کمتر شناخته شده‌ی تایلند است. این منطقه دارای سواحل گسترده با شن‌های سفید است و در آن می‌توان تعداد زیادی جزیره خالی از سکنه هم پیدا کرد. بزرگترین جزیره‌ی این منطقه کو لیبونگ بوده که زیستگاه جمعیت محدودی از پستانداران دریایی با نام دوگانگز است. برای تماشای این پستاندار زیبای دریایی از هتل اقامتی خود بخواهید که یک تور قایق‌سواری به آب‌های کم عمق برایتان ترتیب دهد.

ساحل فرانانگ (Phra Nang) در کرابی

ساحل فرانانگ بخشی از شبه جزیره ریلی است که از دو سو با دو صخره‌ی بزرگ احاطه شده است. این ساحل کاملا دورافتاده است و برای رسیدن به آن باید مسیر طولانی را طی کنید. بازدیدکنندگان می‌توانند از کایاک سواری، غارنوردی و صخره‌نوردی در این جزیره بهره ببرند.

ساحل ریلی (Railay) در کرابی

یکی از سواحل دست نخورده در کربی که با صخره‌های آهکی احاطه شده است، ساحل ریلی است. تنها راه دسترسی به این منطقه از طریق قایق است و اقامت در آن حس اقامت در یک جزیره‌ی کاملا خصوصی را به شما خواهد داد. اگر اهل غواصی، صخره‌نوردی، قایق‌رانی و غیره هستید، باید بگوییم که ساحل مناسبی را انتخاب کرده‌اید. در بخش غربی ساحل، می‌توانید به مغازه‌ها و رستوران‌ها دسترسی داشته باشید و با قایق‌های کوچک به کو فی فی یا پوکت مراجعه نمایید. 

سفر شما با تور تایلند بدون بازدید از سواحل زیبای این کشور تمام نشده است. در این سواحل می‌توانید با طبیعت کشور تایلند بیشتر آشنا خواهید شد.

ساحل کو لیپ (Koh Lipe)

نام این ساحل به عنوان ساحلی عالی و کامل در فهرست جغرافیایی ملی بهترین های جهان در سال 2012 به ثبت رسیده است. این جزیره دور - که برای سفر به آن حتماً بایداز قایق استفاده کنید، دارای حداقل دو ساحل (Sunrise و Pattaya) و صخره های مرجانی است که 25 درصد از گونه های مختلف جهان را شامل می‌گردد.

ساحل کاتا (kata) پوکت

کاتا (kata)  از پرطرفدارترین نقاط جزیره پوکت (Phuket) بوده نسبت به پاتونگ (Patong) آرام تر و خلوت تر است. کاتا دو ساحل دارد (Yai Kata و Noi Kata) که هر دو ازآرامش و زیبایی بسیار برخوردار هستند . می‌توانید در این سواحل از نور آفتاب لذت ببرید، نوشیدنی های خنک بنوشید و دریای زیبا و آرام را تماشا نمایید.

انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 20

به "سواحل زیبای تایلند را در سفر بشناسیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "سواحل زیبای تایلند را در سفر بشناسیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل زیبای تایلند را در سفر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید