سرمربی صربستانی کارش را بلد است، می توانستیم متین را 3 بر یک ببریم

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران: مدیرفنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: سرمربی صرب تیم شهرداری سابقه کار در روسیه، چین و آذربایجان را دارد و کارش را بلد است.

سرمربی صربستانی کارش را بلد است، می توانستیم متین را 3 بر یک ببریم

به گزارش خبرنگاران، یدالله کارگرپیشه، سرمربی موقت تیم والیبال شهرداری ارومیه که پس از کنار رفتن ابراهیم وطن پرست، این پست را قبول نموده بود حالا با آمدن سرمربی صرب تیم شهرداری، دوباره به صندلی مدیر فنی تیم برگشته است.

کارگرپیشه در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل متین ورامین به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی سنگین و خوبی بود که شاهد اجرا شدن تمام تکنیک ها و تاکتیک های والیبال در آن بودیم. هر 2 تیم بازی بسیار خوب و کم نقصی به نمایش گذاشتند.

مدیر فنی تیم شهرداری ارومیه در خصوص بازیکن و سرمربی جدید تیمش گفت: سرمربی صرب تیم، تازه به ما ملحق شده و با یک بازی نمی توان قضاوت درستی در خصوص او کرد ولی آنچه معین است اینکه وی سابقه کار در روسیه، چین و آذربایجان را دارد و کارش را بلد است. تونی کواچویچ، بازیکن اهل کرواسی نیز 2 سال پیش در تیم ما بازی می کرد و ما شناخت کاملی روی او داشتیم. امیدواریم با حضور او مشکل دریافت اول تیم حل گردد.

کارگرپیشه توضیح داد: می توانستیم با نتیجه 3 بر یک متین ورامین را شکست دهیم. اما بازیکنان پشت خط زن ما در چند صحنه دچار اشتباه شدند وگرنه بازی به سود ما به پایان رسیده بود. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که پاسور تیم متین ورامین بازیکنی مثل سعید معروف است که در حساس ترین لحظات، بهترین پاس ها را می دهد. او با بازی بدون نقص خود یکی از ارکان پیروزی تیم متین ورامین است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 565

به "سرمربی صربستانی کارش را بلد است، می توانستیم متین را 3 بر یک ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی صربستانی کارش را بلد است، می توانستیم متین را 3 بر یک ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید