سازندگان پابجی یک بازی فانتزی بر اساس رمانی کره ای می سازند؛ تصاویر آن را ببینید

به گزارش مجله 10 از 10، کمپانی کرفتون (Krafton) به تازگی اعلام نموده که در حال ساخت یک بازی نو بر اساس کتاب فانتزی کره ای The Bird That Drinks Tears است.

سازندگان پابجی یک بازی فانتزی بر اساس رمانی کره ای می سازند؛ تصاویر آن را ببینید

این کمپانی بیان نموده که این یک پروژه جاه طلبانه محسوب می گردد که هدف آن زنده کردن دنیا فانتزی کتاب پرنده ای که اشک می نوشد به وسیله نبردهای فانتزی منحصربه فرد و با طراوت، منظره ها زیبا و دیدنی، داستان های گیرا، غوطه ورکننده و تکان دهنده اش است. در ادامه توضیحات کرفتون آمده است:

کرفتون در پی استخدام استعدادهای برتر دنیای برای یاری به تحقق منظره بلندپروازانه خود و پیوستن به هنرمند مشهور، ایان مک کیگ (Iain McCaig)، در پیاده سازی و اجرای این پروژه است. این شرکت می گوید:

در این میان کرفتون بعلاوه اعلام نموده است که نوعی قرارداد با Naver Z برای توسعه یک پروژه تازه بر بستر وب 3.0 و NFT منعقد نموده است. این پروژه با هدف ایجاد یک پلتفرم با موضوع متاورس انجام خواهد شد که کرفتون از تجربه خود در ساخت بازی هایی مانند پابجی برای توسعه ابزار فراوری محتوا به وسیله کاربر استفاده می نماید. این شرکت از موتور بازی سازی آنریل انجین برای ساختن این دنیای مجازی استفاده خواهد نمود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اطلاعاتی نظیر عنوان و تاریخ انتشار این بازی تازه در دسترس نیست. با این حال در ادامه می توانید تصاویر هنری منتشر شده از بازی را مشاهده نموده و با فضا و بعضی از شخصیت های آن آشنا شوید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2233

به "سازندگان پابجی یک بازی فانتزی بر اساس رمانی کره ای می سازند؛ تصاویر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان پابجی یک بازی فانتزی بر اساس رمانی کره ای می سازند؛ تصاویر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید