ریزش تونل جاده دهدشت، پاتاوه، شایعه یا واقعیت؟

به گزارش مجله 10 از 10، فیلمی مبنی بر ریزش تونل در جاده دهدشت-پاتاوه در فضای مجازی در حال انتشار است.

ریزش تونل جاده دهدشت، پاتاوه، شایعه یا واقعیت؟

صبح امروز فیلمی که نشان می دهد یکی از تونل های جاده دهدشت-پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که به روز افتتاح نزدیک می شود، ریزش می کند.

محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن تکذیب اطلاعات این فیلم و رد شایعه ها در این رابطه گفت: این فیلم مربوط به اوایل سال 1399 است و خسارت جانی در پی نداشت.

او با اشاره به تداوم عملیات ساخت این تونل، اضافه کرد: به دلیل تجربه ریزش، ساخت و بهسازی آن حساسیت و دقت بیشتری در کار را می طلبد و پیش بینی می شود تا یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

راستا می گوید: کار ساخت دهانه ها و فضای بیرونی تونل اجرا شده و محکم کاری فضای داخلی آن برای جلوگیری از ریزش مجدد آن با تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران این حوزه در حال انجام است.

این مقام مسئول به ساخت کنارگذر برای تردد خودرو های سبک و سنگین اشاره کرد و ادامه داد: جاده دهدشت-پاتاوه مسدود نیست و مسئله ای در تردد وجود ندارد.

راستا در پایان وقوع ریزش مجدد تونل در جاده دهدشت-پاتاوه را تکذیب کرد و از مردم خواست به شایعه ها و اطلاعاتی کذب که در فضای مجازی منتشر می شوند، توجه نکنند و اخبار را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر پیگیری کنند.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2238

به "ریزش تونل جاده دهدشت، پاتاوه، شایعه یا واقعیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش تونل جاده دهدشت، پاتاوه، شایعه یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید