رونق در باکس آفیس آمریکا، کلیفورد 20 میلیون دلار فروخت، فروش ونوم 2 از 200 میلیون گذشت

به گزارش مجله 10 از 10، خبرگزاری خبرنگاران-یک فیلم بچه ها فروش خوبی در آمریکای شمالی داشت اما گیشه هنوز در تسخیر فیلم های ابرقهرمانی و اکشن است.

رونق در باکس آفیس آمریکا، کلیفورد 20 میلیون دلار فروخت، فروش ونوم 2 از 200 میلیون گذشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم کلیفورد، سگ بزرگ قرمز توانست در نخستین روزهای اکرانش در باکس آفیس آمریکای شمالی فروشی بیش از حد انتظار داشته باشد و ونوم 2 به فروش خود ادامه داد تا جایگاهش را به عنوان یکی از بزرگ ترین عناوین دوران پاندمی حفظ کند.

انتظار می رود فیلم کلیفورد که چهارشنبه هم در سینماها و هم در سرویس استریمینگ پارامونت پلاس اکران شده بود، تا خاتمه یکشنبه پس از اکران در 3700 سینما 20 میلیون دلار بفروشد.

البته با این فروش خوب هم این فیلم پشت سر ابدی ها محصول مارول و دیزنی قرار می گیرد که تخمین زده می گردد فروش آخر هفته دوم اکران خود را به 27 میلیون دلار از 4090 سینما برساند و در نتیجه پس از خاتمه 10 روز حضور در گیشه ها 118.4 میلیون دلار در آمریکا و کانادا بفروشد.

کلیفورد اقتباسی از مجموعه کتاب های بچه ها محبوب نورمن بریدول درباره زنی نیویورکی به نام امیلی است که یک شبه قد توله سگ کوچک جدیدش به بیش از 3 متر می رسد.

در باکس آفیس آمریکای شمالی، تل ماسه رتبه سوم خود را حفظ کرد و پس از آن هم جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی زمانی برای مردن نیست نهاده شد که انتظار می رود از مرز 150 میلیون دلار فروش عبور کند.

قسمت دوم ونوم در رتبه پنجم جا می گیرد اما تا خاتمه امروز فروش خود در آمریکا و کانادا را از 200 میلیون دلار فراتر می برد و به این ترتیب تبدیل به دومین فیلمی می گردد که این کار را در دوران پاندمی انجام داده است. در سطح جهانی، فروش ونوم 2 از مرز 430 میلیون دلار می گذرد.

فیلم دیگری که بیش از 200 میلیون دلار فروخته شانگ چی و افسانه ده حلقه محصول مارول است. انتظار می رود این فیلم در خاتمه این آخر هفته فروش خود را به 224.4 میلیون دلار برساند و البته به وسیله سرویس استریمینگ دیزنی پلاس هم پخش گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2204

به "رونق در باکس آفیس آمریکا، کلیفورد 20 میلیون دلار فروخت، فروش ونوم 2 از 200 میلیون گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق در باکس آفیس آمریکا، کلیفورد 20 میلیون دلار فروخت، فروش ونوم 2 از 200 میلیون گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید