دزدی های سریالی برای ازدواج با دختر پولدار

به گزارش مجله 10 از 10، پسر بیکار وقتی دلباخته دختر یک تاجر تهرانی شد، برای این که خود را پولدار جا بزند به طور سریالی کیف قاپی و زورگیری خیابانی می کرد.

دزدی های سریالی برای ازدواج با دختر پولدار

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگار جنایی جام جم، اوایل مهر سال جاری مردی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از مردی پرایدسوار به اتهام سرقت و زورگیری شکایت کرد.

با تحقیق از شاکی معلوم شد که وی بعد از ترک محل کارش پیاده در حرکت بوده که خودروی پرایدی به او نزدیک شده و سرنشین ماشین، کیفش را قاپیده و سرقت نموده بود.

با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. این در حالی بود که شکایت های مشابه دیگری هم در پلیس آگاهی مطرح شد.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش مردی به پلیس زنگ زد و برای دستگیری دزد پرایدسوار یاری خواست.

این مالباخته شماره پلاک پراید را یادداشت نموده و آن را به پلیس داد که ماموران چند خیابان پایین تر او را دستگیر کردند. در بازرسی از خودرویش تعدادی گوشی و کیف زنانه و مردانه نیز کشف شد.

متهم در جریان تحقیقات به این سرقت ها اعتراف کرد و گفت: در یک مهمانی شبانه با دختری آشنا و به او علاقه مند شدم. او دختر یک تاجر سرشناس بود. خودم را به دروغ مهندس معرفی نموده و با خودروهای اجاره ای به دیدنش می رفتم تا فکر کند وضع اقتصادی ام خوب است. برای این که وضع اقتصادی ام خوب گردد، سرقت می کردم. خودروی مدل بالایی خریده و خانه ای هم در شمال تهران اجاره کردم. قصد داشتم با پدر و مادر اجاره ای به خواستگاری دختر جوان بروم که دستگیر شدم.

متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1432

به "دزدی های سریالی برای ازدواج با دختر پولدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدی های سریالی برای ازدواج با دختر پولدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید