دانشگاه امیر کبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک را مهر 99 برگزار می کند

به گزارش مجله 10 از 10، دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال 99 برگزار خواهد شد.

دانشگاه امیر کبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک را مهر 99 برگزار می کند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهروز کریمی دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیک و زنجیره تامین به عنوان اولین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده، با بررسی جوایز مختلف بین المللی ال اس سی به انگلیسی در دنیا، پیروز شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین را ارائه کند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای جایزه لجستیک و زنجیره تامین در مهر ماه سال 97 با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه های لازم منعقد شد و پس از یک سال پیروز به ارزیابی شرکت کنندگان در نخستین دوره لجستیک و زنجیره تامین شدیم.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین اظهار کرد: به دلیل محدودیت های که وجود داشت در نخستین دوره جایزه لجستیک و زنجیره تامین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یک و دو بسنده شد و در دوره های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

کریمی شرح داد: برای این جایزه با 2500 شرکت مکاتبه صورت گرفت که در اولین دوره جایزه 20 شرکت حضور داشتند به طوری که در این جایزه 4 شرکت تقدیر نامه و 12 شرکت گواهینامه دریافت کردند.

وی تاکید کرد: در حاشیه این جایزه 42 استارت آپ در جشنواره شرکت کردند که در نهایت 6 استارت آپ برتر انتخاب شدند تا در اولین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه و سرمایه گذار جذب کنند.

دبیر علمی نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین اضافه کرد: دومین دوره جایزه ملی لجستیک در مهر ماه سال 99 برگزار خواهد شد و در این دوره سطح 4 ستاره جایزه ارتقاء می یابد. همچنین در دومین دوره جایزه ملی لجستیک قرار است برترین ها در حوزه های مختلف لجستیکی معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 563

به "دانشگاه امیر کبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک را مهر 99 برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیر کبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک را مهر 99 برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید