خروج یک کشتی فضایی به اندازه 25 برابر کره زمین از خورشید

به گزارش مجله 10 از 10، شکارچی معروف یوفو در تازه ترین تحلیل های خود از تصاویر بارگذاری شده از خورشید توسط ناسا، مدعی خروج یک کشتی غول پیکر از هسته آن شد.

خروج یک کشتی فضایی به اندازه 25 برابر کره زمین از خورشید

به گزارش خبرنگار حدس و گمان ها درباره وجود موجودات فضایی و عملیات آن ها در فضا همچنان ادامه دارد. بعضی از فضانوردان و نجوم شناسان با ارائه شواهد و برآورد های متعدد، احتمال وجود موجودات دیگری غیر از انسان را در کهکشان تایید نموده اند اما همچنان این موضوع به دلیل نبود استدلال های محکمه پسند در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

و اما اسکات سی وارینگ شکارچی معروف یوفو ادعای جدیدی را از وجود بیگانگان یا همان موجودات فضایی مطرح نموده است. وارینگ مدعی است تصاویر منتشر شده از خورشید توسط ناسا خروج یک کشتی عظیم را از این ستاره سوزان نشان می دهد که طبق برآوردها اندازه آن 25 برابر کره زمین است.

.وارینگ معتقد است که این کشتی عظیم از هسته خورشید بیرون آمده است، جایی که انرژی بسیار زیادی کره ما را تغذیه می نماید. او در تحلیل این تصاویر گفت: من امروز یک گوی سیاه غول پیکر را در حال خروج از خورشید بر روی تصاویر SOHO، شکار کردم. این تصاویر در واقع در تاریخ 27 ژوئن ثبت شده است، اما هنوز به دلایلی ناشناخته همچنان جریان دارند. کره سیاه بیش از 25 برابر اندازه زمین است. این مطمئناً یکی از عظیمترین پدیده هایی است که در نزدیکی خورشید دیده شده است.

او اضافه نمود: ممکن است این ماده گوشته آفتاب باشد که به بیرون رانده می گردد که در این صورت باید تا حدی درخشنده باشد اما اینطور نیست؛ بنابراین یک احتمال عظیم وجود دارد که این کره سیاه در واقع یک کشتی یا ایستگاه فضایی باشد که فضای توخالی درون خورشید را اشغال نموده و حالا در حال خروج است. من آن را تئوری توخالی آفتاب می نامم که می تواند به بسیاری از سؤالات ما درباره اینکه چرا یوفوها در اطراف خورشید دیده می شوند و خورشید را غالباً ترک می نمایند، پاسخ دهد.

دانشمندانی که در گذشته برای ناسا کار نموده اند، توضیحی بسیار ساده تر برای دیدگاه های عجیب گزارش شده در مورد یوفو ها دارند. به گفته جیمز اوبرگ، مهندس سابق ناسا، بیشتر این یافته ها چیزی جز شوره سر فضایی نیست که جلوی دوربین ها مشاهده می گردد. این لکه های شوره سر می تواند هر چیزی باشد از پارچه های رنگی خرد شده که بدون هدف و در بی وزنی معلق هستند و یا پوسته های یخ یا عایق فضائی که شکسته شده است.

:

  • ادعای شکارچی معروف یوفو از وجود جن در ماه +تصاویر

او گفت: من تجربه کافی درباره پرواز فضایی واقعی داشته ام تا درک کنم آنچه در بسیاری از فیلم ها مشاهده می گردد چیزی فراتر از پدیده های دنیوی نیست که در تنظیمات غیرقانونی رخ می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1291

به "خروج یک کشتی فضایی به اندازه 25 برابر کره زمین از خورشید" امتیاز دهید

2 کاربر به "خروج یک کشتی فضایی به اندازه 25 برابر کره زمین از خورشید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج یک کشتی فضایی به اندازه 25 برابر کره زمین از خورشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید