خبرنگاران ورود افراد بدون ماسک به اداره های لارستان ممنوع شد

به گزارش مجله 10 از 10، لارستان -خبرنگاران- ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان لارستان در اطلاعیه ای اظهار داشت: ورود افراد و مراجعه کنندگان به اداره ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی در این شهرستان بدون داشتن ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی ممنوع است.

خبرنگاران ورود افراد بدون ماسک به اداره های لارستان ممنوع شد

در این اطلاعیه که سه شنبه انتشار یافت، آمده است: در صورت مشاهده افراد و یا کارکنان اداری در دستگاه های مختلف اعم از بخش خصوصی و دولتی، بدون ماسک و عدم رعایت مسائل بهداشتی با آنان برخورد خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است، هر گونه تصمیم گیری و مصوبات ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان لارستان و همچنین اعمال برخی از محدودیت ها از سوی این ستاد در حکم مصوبات شورای تامین این شهرستان است و به همین سبب لازم الاجراست.

همچنین این ستاد در این اطلاعیه هشدار داده که با توجه به اوج گیری و فرایند صعودی بیماری کرونا ظرف روزهای اخیر در برخی مناطق این شهرستان، شهفرایندان و مردم از رفت و آمدهای غیر ضروری و خروج از منزل تا حد امکان اجتناب کنند.

این ستاد در این اطلاعیه نیز تاکید کرده که کسبه و اصناف، مجتمع های تجاری، بازار و پاساژها ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و ورود مشتریان به این اماکن نیز باید با رعایت اصول و نکات بهداشتی مورد نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

در این اطلاعیه همچنین عنوان شده است، اکیپ های ناظر سیار نیز به صورت مستمر بر فرایند اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا و رعایت مسایل بهداشتی در اداره ها، اماکن عمومی و بازار نظارت داشته باشند و گزارش های خود را به ستاد شهرستانی و استانی ارائه کنند.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

بر اساس آمار اعلام شده تا ظهر امروز (بیستم خرداد 99) در 24 ساعت گذشته 2 هزار و 95 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده و ظرف این مدت 74 نفر بر اثر این بیماری فوت کردند. هم اینک شمار به مبتلایان به این بیماری در کشور به 175 هزار و 927 نفر رسیده است و از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون، هشت هزار و 425 نفر در کشورمان جان خود را بر اثر ابتلای به این بیماری از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1164

به "خبرنگاران ورود افراد بدون ماسک به اداره های لارستان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود افراد بدون ماسک به اداره های لارستان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید