خبرنگاران راه اندازی آکادمی هندبال در قزوین با جدیت دنبال می شود

به گزارش مجله 10 از 10، قزوین - خبرنگاران - رییس هیات هندبال استان قزوین گفت: با توجه به ابلاغ دستورالمعل جدید فدراسیون، راه اندازی آکادمی هندبال در استان و شهرستان های قزوین با جدیت در سال 1400 پیگیری می شود.

خبرنگاران راه اندازی آکادمی هندبال در قزوین با جدیت دنبال می شود

سعید حناچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: دستورالعمل جدید فدراسیون درخصوص اخذ مجوز آکادمی هندبال در استانها به منظور سازماندهی مستعدان هندبال، استعدادیابی و وحدت رویه برای احداث آکادمی ها در سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در استان قزوین پیش از این یک آکادمی هندبال وجود داشت که بدون اساسنامه و دستورالعمل فعالیت می کرد و هم اکنون با ابلاغ این دستورالمعل، باشگاه هندبال شیشه قزوین را مجاب کرده ایم که در کنار باشگاه، یک آکادمی نیز راه اندازی کند.

حناچی اضافه کرد:با توجه به تاکید فدراسیون و فراخوان صادر شده، تاسیس آکادمی را در سال 1400 در سطح استان و شهرستانها با جدیت دنبال می کنیم چون ظرفیت ها و استعدادهای زیادی در این رشته در استان وجود دارد.

رییس هیات هندبال استان قزوین خاطر نشان ساخت: از سرمایه گذاران و علاقه مندان به فعالیت در این بخش نیز حمایت های لازم را در قالب واگذاری سالن و توپ و برگزاری مسابقات انجام خواهیم داد چون انتظار درآمدزایی آنچنانی را از این آکادمی ها نداریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1642

به "خبرنگاران راه اندازی آکادمی هندبال در قزوین با جدیت دنبال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی آکادمی هندبال در قزوین با جدیت دنبال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید