خاطره بازی سرباز با سفر اربعین در شب های ماه رمضان، وقتی پای گروه های جهادی به سریال شبکه سه باز می شود

به گزارش مجله 10 از 10، سریال #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، شب های ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

خاطره بازی سرباز با سفر اربعین در شب های ماه رمضان، وقتی پای گروه های جهادی به سریال شبکه سه باز می شود

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و مشخص شدن هریک از سریال های مناسبتی شبکه های مختف رسانه ملی و با تصمیم مدیران شبکه سه، سریال #سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به عنوان سریال مناسبتی این شبکه برای پخش در شب های ماه رمضان انتخاب شد.

این سریال که در 50 قسمت ساخته شده؛ پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

در خصوص #سرباز باید گفت که این سریال پر بازیگر قصد دارد ضمن بیان قصه ای جذاب و در فضایی دور از کلیشه های خسته کننده، به سراغ ارزش های زیبایی برود. آنطور که گفته شده ماجرا سفر اربعین و خاطرات جذاب آن در کنار کمک های نیروهای جهادی در جریان سیل نوروز 98 از جمله مواردی است که در دل داستان سریال گنجانده شده است.

در کنار این سوژه هایی کمتر سریالی به آنها اشاره داشته، #سرباز روایتگر خاطرات شیرین روزهای سخت سربازی است و می تواند بسکمک از مخاطبان را به هم ذات پنداری با شخصیت اصلی سریال همراه کند. البته سبک زندگی و ماجراهای زندگی دونفره سرباز عاشق پیشه فیلم با همسرش هم از خطوط اصلی داستان به شمار می رود.

به نظر می رسد #سرباز در شبکه سه به نوعی جور اتفاقات و حواشی سریال پایتخت 6 را بکشد و دوباره نقش مهم موضوع ارزش مداری در کنار داستان جذاب و گیرا را برای مدیران و برنامه سازان تلویزیون یادآوری کند.

سریال #سرباز در لوکیشن های متعددی فیلم برداری شده و داستان در شهرهای گوناگونی چون: تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و همچنین درکشور عراق در شهرهای کربلا و نجف روایت می شود. در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می کند.

این مجموعه همانند سریال نوروزی شبکه سه بازیگران توانمندی دارد که می تواند با تکیه روی تجربه و استعداد آنها فضای خوبی برای مخاطب ایجاد کند. از جمله این بازیگران می توان به آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری اشاره کرد.

داستان سریال اما روایتگر سرباز وظیفه ای با نام یحیی ست. یحیی و همسرش یلدا و همچنین رفقای هم خدمتی اش اجزای اصلی قصه را تشکیل می دهد. در خلاصه داستان سرباز آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع...

اسامی سایر عوامل این سریال هم به این شرح می باشد. نویسنده: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست، دستیار کارگردان: سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمیدرضا حاجی زاده، مدیرتصویربرداری: محسن فلاحی،تدوین:خشایار موحدیان-سعید سیاح، صدابردار: علی عدالت دوست، صداگذار:امین شریفی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: شادی رستگار طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس:حسن هندی، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی، محصول گروه: فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

در یک کلام باید گفت #سرباز یک کار تمیز و آتش به اختیار در حوزه فرهنگی است که البته اسیر کلیشه های معمول هم نشده است.

4139/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1050

به "خاطره بازی سرباز با سفر اربعین در شب های ماه رمضان، وقتی پای گروه های جهادی به سریال شبکه سه باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره بازی سرباز با سفر اربعین در شب های ماه رمضان، وقتی پای گروه های جهادی به سریال شبکه سه باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید