جدایی دروازه بان پرسپولیس قطعی شد

به گزارش مجله 10 از 10، بازگشت بیرانوند به ایران و باشگاه پرسپولیس باعث شد تا مطابق انتظار بازی زیادی به احمد گوهری نرسد. گوهری که می دانست با حضور بیرانوند در پرسپولیس به عنوان گلر دوم فعالیت کند و شانس زیادی هم به او نخواهد رسید. با این حال تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و با وجود داشتن چند پیشنهاد، از جمه سرخ پوشان جدا نشد. همانطور که پیشبینی می شد گوهری در طول این فصل فقط چند بار فرصت بازی کردن پیدا کرد.

جدایی دروازه بان پرسپولیس قطعی شد

یکبار در اولین بازی پرسپولیس در جام حذفی مقابل ون پارس اصفهان که گوهری تا در جریان بازی درون دروازه نهاده شد، ولی موقع زدن ضربات پنالتی جای خود را به بیرانوند داد. در بازی های لیگ هم گوهری وقتی در بازی مقابل آلومینیوم بیرانوند با کارت قرمز جریمه شد، به زمین رفت و در بازی بعدی هم مقابل صنعت نفت با توجه به محرومیت بیرانوند در ترکیب اصلی نهاده شد. اتفاقی که اگر رخ نمی داد و بیرانوند محروم نمی شد، گوهری نمی توانست برای پرسپولیس به میدان برود. آخرین حضور گلر دوم قرمز ها درون دروازه به بازی آخر لیگ مقابل نساجی برمی گردد که او در چند دقیقه پایانی و وقتی قهرمانی پرسپولیس قطعی شده بود، به میدان رفت تا سهمی از بازی قهرمانی داشته باشد.

گوهری خوب می داند با حضور بیرانوند در پرسپولیس برای فصل آینده، ممکن است همین چند بازی هم به او نرسد و اگر مصدومیت یا محرومیتی برای علیرضا در کار نباشد او در کل فصل باید روی نیمکت بنشیند. همین موضوع باعث شد تا به فکر جدایی از پرسپولیس باشد و به احتمال زیاد در جابجایی تابستانی شاهد جدایی گوهری از پرسپولیس خواهیم بود.

گلر دوم قرمز ها برای سال بعد با این تیم قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایتنامه بگیرد. هرچند یحیی گل محمدی هم مسئله ای با جدایی او ندارد، ولی خب این دروازه بان می تواند با پرداخت مبلغی از پرسپولیس جدا گردد. از آلومینیوم و پیکان به عنوان گزینه های احتمالی پیوستن گوهری یاد می گردد. مجتبی حسینی که به تازگش سرمربی تازه آلومینیوم شده، فصل قبل و در نیم فصل در پی جذب احمد گوهری بود و حالا با توجه به جدایی پورحمیدی ملی پوش، دوباره برای جذب گلر دوم پرسپولیس اقدام خواهد نمود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2375

به "جدایی دروازه بان پرسپولیس قطعی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدایی دروازه بان پرسپولیس قطعی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی دروازه بان پرسپولیس قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید