بوی ماه مهر در بازار بین الحرمین

به گزارش مجله 10 از 10، رفته رفته تعطیلات تابستانی به انتها می رسد و بوی ماه مهر و فصل آغاز مدارس و دانشگاه ها فرا می رسد. امروز به همین مناسبت، در یک گزارش تصویری اختصاصی به بازار لوازم التحریر سر زده ایم. با خبرنگاران همراه باشید.

بوی ماه مهر در بازار بین الحرمین

همواره با خاتمه یافتن تعطیلات تابستانی در خاتمه شهریورماه، رفته رفته دانش آموزان و والدین آن ها خود را برای شروع سال تحصیلی نو آماده می نمایند. یکی از ملزومات این آماده سازی، خرید کیف و لباس مدرسه و لوازم التحریر مناسب است.

در این گزارش تصویری سری زده ایم به بازار بین الحرمین، واقع در بازار تهران که به فروش لوازم التحریر می پردازد. برای رسیدن به بازار بین الحرمین می توانید از خیابان پانزده خرداد به پله نوروزخان بروید و از ورودی مسجد امام به سمت چپ بروید تا به بازار بین الحرمین برسید.

این بازار در این موقع از سال بسیار پرازدحام است و اگر از جمعیت زیاد و سر و صدای بازار خاطره خوبی ندارید، بهتر است بعد از خوابیدن تب و تاب خرید اولیه لوازم التحریر در شهریور و مهر به آن سر بزنید.

لوازم التحریر از آن وسایلی است که وقتی در مغازه هایی که آن را به فروش می رسانند قرار می گیرید، وسوسه می شوید که همه مغازه و هرآنچه در آن است را خریداری کنید!

در این بازار هم انواع و اقسام لوازم التحریر به فروش می رسد.

آنقدر این لوازم التحریر رنگارنگ و زیبا هستند و تنوع بالایی دارند که همه ما را به خرید بیشتر وسوسه می نمایند.

قطعا بچه ها بیشتر از ما از تماشا این لوازم التحریر ذوق زده می شوند.

قیمت های این بازار تفاوت چندانی با لوازم التحریر فروشی های سایر منطقه ها شهر ندارد.

البته منظور ما لوازم التحریر فروشی های لوکس نیستند، چون در آن جا برای خرید یک اتوماتیک معمولی که در بازار بین الحرمین هزار تومان به فروش می رسد، باید حدود پنج هزار تومان بپردازید!

اما اگر می خواهید تنوع بالاتری از محصولات را در یک محل ببینید و از بین آن ها انتخاب کنید یا می خواهید همه لوازم مورد احتیاج را به طور یک جا خریداری کنید، خرید از این بازار برای شما به صرفه خواهد بود.

در ادامه شما را به تماشا تصاویر این بازار دوست داشتنی و رنگارنگ دعوت می کنیم.

آیا شما هم خود را برای سال تحصیلی نو آماده می کنید؟ شما وسایل مورد احتیاج خود را از کجا تهیه می کنید؟ نظرات خود را باخبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2065

به "بوی ماه مهر در بازار بین الحرمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوی ماه مهر در بازار بین الحرمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید