به ادامه کار محکوم هستیم، سرآسیابی با کل باشگاه آشنا است

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در روز معارفه مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه در جمع بازیکنان و کادرفنی جدید این باشگاه اظهار کرد: به ادامه جهت محکومیم و زندگی جریان دارد. گل محمدی برای ما زحمات زیادی کشید و با تک تک کادرفنی سابق مان صحبت و آرزوی موفقیت کردم.

به ادامه کار محکوم هستیم، سرآسیابی با کل باشگاه آشنا است

از سفر با تور سریلانکا نوروز 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی اضافه نمود: برای همه خوبی بخواهیم. جهت سختی شروع شده است. توانمندی همه آدم ها در جهان به یک اندازه است و تنها تفاوت، در عشق به کار است.

حمیداوی در مورد انتصاب مجتبی سرآسیایی توضیح داد: اتفاق خیلی خوبی رخ داد. 3 روز دیگر در لیگ و 4 روز بعد از آن در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم. فنی ترین و نزدیک ترین عضو باشگاه، مجتبی سرآسیایی است. او به کل باشگاه آشناست و انرژی مثبتی نسبت به این انتخاب دارم.

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: فرصت زیادی نداشتیم و دیروز ظهر معین شد گل محمدی دیگر در شهرخودرو نیست. باید هم قسم شویم تا اتفاقات خوب به سمت مان بیاید. به توانمندی تیم و کادرفنی، هیچ شکی نداریم. استفان کوزین، مربی ایتالیایی به عنوان دستیار اول سراسیایی اضافه می گردد. او دارای مدرک پروفشنال است.

مالک باشگاه توضیح داد: می خواهم که همه همدل و پشت هم باشیم تا در ادامه جهت پیروز باشیم.

به گزارش خبرنگاران، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، همچنین در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد. وی درباره انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شش ساعت جلسه هیات مدیره، به نتیحه رسیدیم که سرآسیایی بهترین گزینه است. او شش سال است که کنار این تیم است و ارتباط خوبی با بچه ها دارد. به اضافه اینکه استفان کوزین به عنوان دستیار اول به ما اضافه خواهد شد. کوزین دارای بالاترین مدرک پروفشنال و حرفه ای است. او در النصر امارات، الشباب عربستان، در قبرس و البته تیم ملی کامرون هم کار نموده و دستیار سابق زنگاست. قرارداد 1 سال و نیمه با سرآسیایی داریم.

وی در مورد نحوه جدایی گل محمدی هم گفت: مجموعه شهرخودرو نسبت به اتفاقات اخیر دل شکسته است ولی از این موضوع می گذرم. چهار، پنج بازیکن به ما اضافه شده اند و یک بازیکن اوکراینی هم به ما اضافه خواهد شد.

حمیداوی توضیح داد: همچنین امکان دارد یک بازیکن خارجی دیگر اضافه گردد. سرآسیایی مدرک B آسیا دارد ولی دستیارش مدرک A دارد و مسئله ای از این بابت نیست.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر در اختیار قرار نگرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) برای مسابقات آسیایی اضافه نمود: در مشهد جز وفاق و همدلی و همراهی چیزی ندیده ام. همه مسئولان به ما همیشه لطف دارند و خیالمان راحت است که دوستان به فکر شهرخودرو هستند. آقای تاج فیروز مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس همیشه تمام تلاشش را می نماید تا به تیم ما یاری کند.

وی در انتها تاکید نمود: فرصتی فراهم شده تا یکی از پتانسیل ها و سرمایه های فوتبال خراسان در فوتبال کشور، توانمندی و کارآیی خود را به نمایش بگذارد. از پیشکسوتان فوتبال استان خراسان توقع داریم، تمام قد از این سرمایه و پیشکسوت فوتبال استان حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 739

به "به ادامه کار محکوم هستیم، سرآسیابی با کل باشگاه آشنا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ادامه کار محکوم هستیم، سرآسیابی با کل باشگاه آشنا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید