بهره برداری از نخستین هتل جزیره هرمز

به گزارش مجله 10 از 10، تا دهه فجر سال جاری نخستین هتل جزیره هرمز به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از نخستین هتل جزیره هرمز

سید مجدالدین حسینی بخشدار هرمز از بهره برداری نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری بخش خصوصی اطلاع داد.

سید مجدالدین حسینی در خصوص به بهره برداری رسیدن نخستین هتل جزیره هرمز تا دهه مبارک فجر بیان نمود که کار ساخت این هتل با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در 4 طبقه ادامه دارد که تنها تجهیز آن به جای مانده که تا دهه مبارک فجر گشایش خواهد یافت.

این هتل به گفته بخشدار هرمز با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به وسیله بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احداث شده است.

عملیات ساخت هتل در جزیره هرمز سال گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع شده است.

بخشدار هرمز در ادامه سخنان خود گفت:

این هتل بر اساس اعلام سرمایه گذار، برای گردشگران خدماتی در سطح هتل دوتا سه ستاره ارائه خواهد داد.

به گفته نماینده عالی دولت در جزیره هرمز در فاز نخست این هتل بیش از 60 نفر قادر به پذیرش است و در فازهای بعدی آن قادر است حداقل تا 200 نفر پذیرش کند و توان پذیرایی از 500 نفر را دارد.

حسینی با بیان اینکه این هتل نخستین هتل جزیره هرمز محسوب می گردد، کفت که آمار گردشگران ورودی به استان و جزیره هرمز با راه اندازی این هتل افزایش خواهد یافت.

بخشدار هرمز با اشاره به اینکه ساخت هتل در جزیره هرمز رضایت مندی گردشگران را در پی خواهد داشت، توضیح داد که گردشگران ورودی به جزیره در حال حاضر یا در خانه های بومیان جزیره اقامت می نمایند یا در قالب تورهای یک روزه به جزیره سفر می نمایند.

نماینده سیاسی دولت در هرمز اظهار امیدواری کرد و گفت:

امیدواریم با بهره برداری از این هتل، سرمایه گذاران بیشتری به بخشداری هرمز برای ساخت مکان اقامتی در قالب های مختلف هتل، هتل آپارتمان و مسافرخانه مراجعه نمایند.

بخشدار هرمز جزیره هرمز را یکی از زیباترین جاذبه های توریستی کشور و بهشت زمین شناسان با داشتن آثار تاریخی و طبیعی منحصربه فرد معرفی کرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2134

به "بهره برداری از نخستین هتل جزیره هرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از نخستین هتل جزیره هرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید