بن خرید مواد غذایی به همت جمعیت امام حسن (ع) سمنان بین نیازمندان توزیع می شود

به گزارش مجله 10 از 10، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) سمنان از توزیع بن خرید مواد غذایی در راستای کمک مومنانه بین خانواده های نیازمند این استان خبر داد.

بن خرید مواد غذایی به همت جمعیت امام حسن (ع) سمنان بین نیازمندان توزیع می شود

تجلی، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) در سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران ، از تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان تا قبل از ماه مبارک رمضان در راستای طرح کمک مومنانه خبر داد و گفت: طرح همسفره با همسایه یک طرح کشوری است که ما در استان سمنان برنامه هایی برای اجرای هرچه بهتر این طرح در نظر داریم.

تجلی اضافه نمود: در این طرح به جای اینکه مثل خیلی از گروه های جهادی که بسته های غذایی را درب خانه نیازمندان تحویل می دهند و ممکن است که شان افراد حفظ نشود، قرار بر این شد که به ریش سفیدان و معتمدین محله های سمنان مراجعه کنیم.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) ادامه داد: با شناسایی خانواده های نیازمندی که بیمار کرونایی دارند و دیگر نیازمندان، به تحویل بن های خرید کالا به این خانواده ها می پردازیم تا آبروی این افراد حفظ بشود. حسن این عمل به شرکت مردم در این عمل خیر است. با کمک مردم فروشگاه های تعیینی در محله ها را برای خرید تعیین و به کمک ریش سفیدان مناطق، نیازمندان را شناسایی می کنیم.

وی گفت: در حال حاضر گروه های جهادی در حال شناسایی خانواده های کم برخوردار هستند و به محض تعیین شدن فروشگاه ها، به توزیع بن ها می پردازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1079

به "بن خرید مواد غذایی به همت جمعیت امام حسن (ع) سمنان بین نیازمندان توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن خرید مواد غذایی به همت جمعیت امام حسن (ع) سمنان بین نیازمندان توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید