این پنکه شیائومی از آینده آمده !، عکس

به گزارش مجله 10 از 10، گجت نیوز نوشت: پنکه هوشمند 3 کاره تازه شیائومی به وسیله این کمپانی چینی که با هدف فراوری محصولات الکترونیک شروع به فعالیت نمود، به بازار عرضه شد.

این پنکه شیائومی از آینده آمده !، عکس

در آستانه برگزاری جشنواره خرید 618، شیائومی از مجموعه ای از محصولات تازه خود شامل پنکه هوشمند Mijia رونمایی نموده است. کمپانی چینی شیائومی علاوه بر تسلط بر بازار گوشی های هوشمند، دستی هم در فراوری لوازم خانگی ازجمله پنکه های هوشمند دارد.

این پنکه که در ابتدا 489 یوان قیمت داشت، اکنون پس از عرضه در قفسه های فروشگاه با قیمت 599 یوان به فروش می رسد.

در ادامه به آنالیز ویژگی ها و قابلیت های کلیدی این پنکه هوشمند خواهیم پرداخت که دمیدن، خنک نمایندگی و رطوبت رسانی را در یک دستگاه ترکیب می نماید.

ویژگی های پنکه هوشمند 3 کاره تازه شیائومی

پنکه Mijia مجهز به سیستم خنک نماینده آب در گردش است که امکان اضافه کردن آب و یخ را برای دستیابی به اثرات خنک نماینده متفاوت فراهم می نماید. این یک طراحی نوآورانه برای مخزن آب بی سیم اتخاذ می نماید که سبب سهولت در تمیز کردن و نگهداری می گردد.

این فن بعلاوه دارای یک ماژول ضدباکتری یون نقره داخلی است که مقدار آنتی باکتریال بالایی تا 99.99% دارد. علاوه براین، مجهز به خروجی هوای فوق العاده 0.4 متری است که فاصله تامین هوای طولانی تا 10 متر را فراهم می نماید.

پنکه هوشمند شیائومی Mijia با قیمت 599 یوان، عملکرد سه در یک را ارائه می دهد و قابلیت های دمیدن، خنک و مرطوب کردن محیط را با هم ترکیب می نماید.

با سیستم خنک نماینده آب گردشی، کاربران می توانند با تنظیم سطح آب و یخ، اثرات خنک نماینده قابل تنظیم را تجربه نمایند. این فن نوآورانه برای ایجاد یک محیط راحت طراحی شده است و سطح مطلوب رطوبت را حفظ می نماید.

فن هوشمند Mijia از چهار حالت باد پشتیبانی می نماید: وزش مستقیم، باد طبیعی، باد خواب و باد سرد که کاربران می توانند بر اساس ترجیح و احتیاج خود، حالت باد مورد نظر را انتخاب نمایند.

پنکه هوشمند 3 کاره تازه شیائومی در سطح صدای کم تا 35.1 دسی بل کار نموده و محیطی آرام و بدون مزاحمت را تضمین می نماید. علاوه براین، فن را می توان برای کنترل از راه دور به وسیله دستیار صوتی Xiaoai به اپلیکیشن Mijia متصل کرد. این مزیت کارکرد بسیار راحتی را ارائه می دهد.

معرفی فن هوشمند Mijia به وسیله شیائومی، تعهد این شرکت چینی را به ارائه راهکار های خلاقانه و کاربردی برای راحتی شخصی نشان می دهد. شیائومی همچنان مرزهای فناوری را پیش می برد و محصولاتی را ارائه می نماید که راحتی کاربر را در حوزه لوازم خانگی هوشمند در اولویت قرار می دهند.

این پنکه با ویژگی های خنک نماینده همه کاره، تنظیمات قابل تنظیم و ادغام یکپارچه با برنامه Mijia، تجربه خنک نمایندگی و رطوبت رسانی پیشرفته ای را ارائه می دهد.

عملکرد کم صدای این پنکه و تامین هوای دوربرد، جذابیت این محصول را افزایش داده و آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربرانی که در پی رهایی از شرایط آب و هوایی گرم هستند، تبدیل می نماید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2363

به "این پنکه شیائومی از آینده آمده !، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پنکه شیائومی از آینده آمده !، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید