اگر خمینی شهری ها در خانه نمانند شرایط شهرستان خطرناک می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دلیل تراکم بالای جمعیت شهرستان خمینی شهر شانس انتقال ویروس کرونا در خمینی شهر در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بیشتر است.

اگر خمینی شهری ها در خانه نمانند شرایط شهرستان خطرناک می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

طاهره چنگیز امروز (29 اسفند ماه) در بازدید از بیمارستان های شهرستان خمینی شهر، در خصوص شرایط شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: با وجود کوشش های بسیار ارزشمند مسئولان، خیران و سیستم بهداشت و درمان خمینی شهر و تحت کنترل بودن نسبی ویروس کرونا در شهرستان، خمینی شهر در حال حاضر شرایط بسیار حساس و شنماینده ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تراکم بالای جمعیت شهرستان خمینی شهر، گفت: تراکم جمعیت در شهرستان خمینی شهر بسیار بالا است. این بدان معناست که تعداد افراد جامعه در مکان واحد نسبت به فضا در مقایسه با دیگر شهرستان های استان اصفهان بسیار بیشتر است و شانس انتقال بیماری در این شهرستان بسیار بالا است.

چنگیز از مردم شهرستان خمینی شهر درخواست کرد که هشدارها را جدی بگیرند و اضافه کرد: اگر مردم در خانه ها نمانند و تردد در معابر عمومی، اجتماعات، مهمانی ها، مساجد و آرامستان ها مثل زمان عادی باشد شرایط بسیار خطرناک خواهد شد.

وی با تاکید بر این که مردم باید ویروس کرونا را جدی بگیرند، گفت: به مردم شهرستان خمینی شهر هشدار می دهم و از آنها درخواست می کنم که مراعات نمایند و به پویش ماندن در خانه بپیوندند. ما به شدت نگران شرایط شهرستان خمینی شهر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص شرایط بیمارستانی شهرستان خمینی شهر گفت: یکی از برنامه های علوم پزشکی در خمینی شهر با توجه به جمعیت شهرستان، افزایش تعداد بیمارستان ها و تخت های بیمارستانی بوده است.

وی به افتتاح بیمارستان 9 دی منظریه در سال 96 اشاره نمود و اضافه کرد: بیمارستان شهید اشرفی نیز در حال بازسازی است و تا به امروز بازسازی بعضی از بخش های این بیمارستان به اتمام رسیده و بعضی از بخش ها نیز در حال تکمیل است.

چنگیز در خصوص پروژه بیمارستان خیّرساز ساعی که در حال ساخت است، گفت: بیمارستان ساعی نیز در آینده طی سه مرحله به بهره برداری خواهد رسید. تعداد بیمارستان ها با بهره برداری از بیمارستان ساعی به حد بهتری ارتقا پیدا خواهد نمود. با توجه به زیرساخت های خوب این بیمارستان ها انشاالله به زودی دیگر نیازی به اعزام بیمار از شهرستان خمینی شهر به اصفهان وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 844

به "اگر خمینی شهری ها در خانه نمانند شرایط شهرستان خطرناک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر خمینی شهری ها در خانه نمانند شرایط شهرستان خطرناک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید