تور ارزان دبی: اکسپو 2020 دبی میراثی مادام العمر است

به گزارش مجله 10 از 10، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، اکسپو 2020 دبی میراثی مادام العمر است.

تور ارزان دبی: اکسپو 2020 دبی میراثی مادام العمر است

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اکسپو 2020 دبی قبل از گشایش دربهای آن قرار بود به یک ستاره تبدیل گردد. هم اکنون معماری باورنکردنی آن، به عنوان خانه بزرگترین سطح برجسته 360 درجه دنیا، بیش از 90 غرفه منحصر بفرد و 200 هزار متر مربع ال ای ای دی و سازه های طلایی و سازه های پلاتینیوم به تنهایی مورد توجه قرار گرفته است.

اکسپو 2020 دبی طی6 ماه مورد استقبال بیش از 20 میلیون بازدیدنماینده قرار گرفته و جایگاه خود را در کتابهای تاریخ ثبت خواهد نمود.

بیش از 80 درصد از زیرساخت های ساخته شده در اکسپو 2020 دبی به عنوان شهر منطقه 2020 و جامعه ای برای آینده که از مدرن ترین نوآوری، علم و پایداری برای ایجاد محیطی پاک تر، ایمن تر و سالم تر برای ساکنان استفاده خواهد نمود، ادامه خواهد داشت.

اکسپو 2020 دبی غیر از میراث فیزیکی، پتانسیل یکی از جوان ترین و سریع ترین جمعیت های دنیا از دانشمندان جوان گرفته تا متفکران بزرگ را برانگیخته است. بیش از 2.7 میلیون کودک از اکتبر 2021 از اکسپو بازدید نموده اند که 500 هزار نفر از آنان بخشی از برنامه مدرسه اکسپو بوده اند.

علاوه بر این، بیش از 3 میلیون بازدید مجازی از سفرهای مدرسه و 1.3 میلیون بازدید از وبسایت برنامه مدرسه اکسپو انجام شده است. Expo Adventures یک سفر تعاملی را برای افراد تا سن 9 سالگی ارائه می دهد که بچه ها می توانند با دستگاه بازی نمایند و از تجربیاتی پر از حقایق باورنکردنی، داستان های متحرک و بازی های هیجان انگیز لذت ببرند.

بعلاوه تجربیات مجازی دانش آموزان را به چالش می کشد تا خلاقیت خود را آزاد نمایند، راهکار های نوآورانه ای برای چالش ها تصور نمایند و نسل جدیدی از رهبران را تشکیل دهند.

تعداد بازدیدنمایندگان مجازی در سایر نقاط دنیا به 145 میلیون نفر رسیده است. اکسپو 2020 دبی فراتر از مرزهای جغرافیایی امارات، چراغ امیدی برای میلیون ها نفر فراهم نموده است و جامعه بین المللی را در نمایش انعطاف پذیری در زمانهای نامشخص گرد هم می آورد.

در 6 ماه گذشته، رهبران و مقامات بلندپایه از سراسر دنیا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی شرکت و به ایجاد اقدامات مثبت و همکاری حیاتی بین ملت ها از سراسر دنیا یاری نموده اند و مضمون و هدف نمایشگاه دنیای ارتباط فکر ها، ایجاد آینده را تجسم نموده اند.

واول رامکالاوان، رئیس جمهور کشور سیشل آفریقا در بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی گفت: اکسپو 2020 دبی، چراغی برای خوش بینی دنیای، توسعه مسئولانه و پایدار دنیای برای ملتهایی است که در کنار هم در برابر ناملایمات ایستاده اند و زمانی که نوبت به مشخص آینده ای سالم برای سیاره زمین می رسد، همه ما با هم از بزرگترین ملت تا کوچکترین در کنار هم هستیم.

از همه مهمتر، نمایشگاه اکسپو 2020 دبی نشان داده که وقتی دنیا با هم کار می نمایند، چه چیزی ممکن می گردد. گستره کامل میراث اکسپو 2020 دبی هنوز در راه است اما اگر موفقیت 6 ماه گذشته اتفاقی باشد، آینده درخشان تر از همواره به نظر می رسد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2189

به "تور ارزان دبی: اکسپو 2020 دبی میراثی مادام العمر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: اکسپو 2020 دبی میراثی مادام العمر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید