اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، یکی از اتفاقاتی که همواره در برگزاری پیکارهای لیگ برتر کشتی طی سالهای اخیر رخ داده، بحث اختلافات و دعاوی مختلف در خصوص رضایت نامه کشتی گیران و حضور آنها در تیم های بومی و غیر بومی بود. به نام مثال در لیگ سال گذشته برخی از کشتی گیران مازندرانی با حضور در تیم های غیر بومی مسائل فراوانی را در خصوص عدم صدور رضایت نامه از هیأت استان خود داشتند که این موضوع حواشی زیادی را در لیگ رقم زد.

اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی

به همین دلیل متولیان کشتی استان مازندران با توجه به تعدد قهرمانان نامدار و ستاره های کشتی آزاد و فرنگی در این استان بر آن هستند امسال با سیاست های ویژه ای وارد عمل شوند تا اتفاقات سال های گذشته تکرار نشود. بر این اساس طبق اعلام عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان مازندران، اولویت صدور رضایت نامه ها به تیم های بومی اختصاص دارد، چون این استان قهرمان پرور و کشتی خیز قصد دارد با تیم های پرقدرتی در لیگ برتر امسال شرکت کند.

همچنین رئیس هیأت کشتی استان مازندران اظهار امیدواری کرد پس از تکمیل شدن تیم های بومی برای حضور در لیگ، باقی کشتی گیران هم با دریافت رضایت نامه می توانند به تیم های دلخواه بروند.

تا به امروز حضور تیم های فولادین ذوب آمل، ستارگان ساری و پاس مازندران در رشته آزاد و فولادین ذوب در رشته فرنگی از استان مازندران در رقابت های لیگ برتر امسال قطعی شده و این احتمال وجود دارد که مازنی ها یک تیم دیگر هم در رشته آزاد در لیگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور قرار است بعد از مسابقات جهانی 2021 نروژ (اواخر مهرماه) آغاز شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1914

به "اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت مسئولان کشتی مازندران برای تقویت تیم های بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید