اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریای استرالیا

به گزارش مجله 10 از 10، ایالت ویکتوریا در استرالیا پس از افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 اعلام شرایط فاجعه نمود و محدودیت های جدیدی را به اجرا خواهد گذاشت.

اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریای استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش بی بی سی، دانیل اندروز، مسئول این ایالت گفت که این محدودیت ها از امروز به عصر به وقت محلی به اجرا در خواهد آمد.

براساس قوانین جدید، ساکنان ملبورن، پایتخت این ایالت در شب اجازه رفت و آمد نخواهند داشت.

همچنین دستورات مربوط در به در خانه ماندن نیز با جدیت بیشتری اجرا می گردد و به ساکنان فقط در موارد محدودی اجازه خروج از خانه داده می گردد.

ساکنان اجازه نخواهند داشت تا بیش از 5 کیلومتر از خانه خود دور شوند و ورزش کردن تنها محدود به یک بار در روز می گردد و تنها یک نفر در هر خانه اجازه دارد تا برای خرید از خانه خارج گردد.

پس از موفقیت زودهنگام استرالیا در فرونشاندن شیوع ویروس در مقایسه با سایر کشور ها و داشتن تنها 17 هزار مبتلا و 200 جان باخته، به ناگهان میزان ابتلا در ویکتوریا سیر صعودی به خود گرفته که موجب برقرار قرنطینه و محدودیت ها شد.

در روز یکشنبه 671 مبتلای جدید شناسایی شده و 7 نفر نیز جان خود را از دست دادند و تعداد متبلایان تنها در ایالت ویکتوریا به 11 هزار 557 نفر و 123 جان باخته رسیده است.

به گفته آقای اندروز، محدودیت هایی که در ویکتوریا برای کنترل کووید 19 به اجرا گذاشته شده کارگر افتاده، اما سرعت آن چندان بالا نیست.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: ما باید بیشتر فعالیت کنیم، سخت تر کار کنیم و این تنها راهی است که موجب می گردد از این بحران نجات پیدا کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1257

به "اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریای استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط فاجعه در ایالت ویکتوریای استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید