اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره، مشکی، شکلاتی، نسکافه ای یا قهوه ای؟

به گزارش مجله 10 از 10، در تزئین منزل آنچه بیشتر جلب توجه می نماید هماهنگی بین تمام عناصر موجود در خانه است. بعضی افراد معتقد هستند که استفاده از رنگ های تیره بخصوص برای دکوراسیون آشپزخانه تیره، به فضای خانه وقار و رسمیت می بخشد. طرح و رنگ کابینت ها تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه ها دارند. انتخاب رنگ کابینت ها براساس سلیقه شخصی صاحب خانه انجام می گردد، طراحی کابینت ها باید توسط فردی انجام گردد که با اصول و قوانین آن آشنایی دارد.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره، مشکی، شکلاتی، نسکافه ای یا قهوه ای؟

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اگر برای دکوراسیون آشپزخانه تیره، از ترکیب رنگ استاندارد و نورپردازی صحیح استفاده گردد قطعا نتیجه کار جذاب و چشمگیر خواهد بود. بهتر است برای طراحی خانه های خود از افراد خبره و ماهر یاری گرفت.

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره

برای هر خانواده ای دکوراسیون منزل اهمیت ویژه ای دارد. انتخاب رنگ عناصر موجود در خانه، نورپردازی، نحوه چیدمان همگی مواردی هستند که باید به نحو احسن انجام شوند. طراحان داخلی یاری می نمایند تا دکوراسیون ایده آل با استفاده از قوانین صحیح طراحی انجام گردد. طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره باید بدون عیب و حرفه ای انجام گردد مخصوصا برای خانه های با متراژ کمتر باید، برای جلوه بهتر حساسیت بیشتری به خرج داد.

اگر دکوراسیون خانه با قوانین طراحی انجام گردد قطعا فضای خانه عظیمتر دیده می گردد. مثلا استفاده از آینه های عظیم در صندلی مناسب خود باعث می گردد که خانه عظیمتر و زیباتر به نظر بیاید. کسانی که می خواهند تغییراتی در خانه خود ایجاد نمایند بهتر است با جابه جا کردن چندین لوازم یا اضافه کردن عناصر دیگر و تغییر رنگ آنها دکوراسیون خانه خود را بهبود بخشند.

خرید اینترنتی 39 مدل چاقو تیزکن دستی و برقی [ با قیمت مناسب ] + خرید

به هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره باید توجه گردد که تعادل در فضا حفظ گردد. مثلا رنگ کابینت ها اگر با دیگر لوازم ست بگردد و نظم در بین اشیا حاکم بگردد تعادل در آن محیط برقرار می گردد. امروزه کابینت های بلند و نزدیک به سقف، بیشترین کاربرد را دارند علاقه مندان به دکوراسیون آشپزخانه تیره معمولا رنگ مشکی را به خاطر انعکاس نور به سقف و کف آشپزخانه را انتخاب می نمایند. ترکیب رنگ سیاه و سفید برای دکوراسیون آشپزخانه تیره برای علاقه مندان به رنگ های سیاه بسیار مناسب است.

انتخاب رنگ مناسب برای جزیره آشپزخانه در زیباتر شدن دکوراسیون بی تاثیر نیست. اگر بخواهیم از رنگ تیره برای طراحی کابینت ها استفاده کنیم بهتر است برای جزیره آشپزخانه رنگ روشن تری در نظر بگیریم. امروزه طراحان برای جزیره آشپزخانه از نورپردازی جداگانه ای استفاده می نمایند. همچنین براساس طراحی های مدرن لامپ های مورد استفاده برای نورپردازی جزیره آشپزخانه را عظیمتر انتخاب می نمایند.

برای زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون آشپزخانه تیره از لوازم استیل نیز استفاده می نمایند. چون این ترکیب جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می افزاید.

برای طراحی صحیح دکوراسیون آشپزخانه تیره از فرش های با نقش و نگار زیبا و کوچک می توان استفاده کرد. برای جلوه خاص آشپزخانه می توان از لامپ های مخفی و پر نور استفاده کرد، نصب لوستر باعث کوچک دیده شدن فضای آشپزخانه می گردد.

مزیت دکوراسیون آشپزخانه تیره

برای بعضی بانوانی که در خصوص نظافت آشپزخانه و کابینت های خود بسیار حساس هستند، برایشان انتخاب دکوراسیون آشپزخانه تیره سخت است. وجود لک ها و چربی ها دغدغه عظیمی برای خانم های خانه دار می باشد، انتخاب رنگ تیره برای کابینت ها تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری می نماید. لک های موجود روی لوازم تیره بی نظمی های زیادی در فضای آشپزخانه به وجود می آورد که برای هیچ بانویی خوشایند نیست.

41 مدل بیلچه ی باغبانی با قیمت مناسب، فلزی و پلاستیکی + خرید

اگر از ترکیب رنگ های تیره و روشن برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده گردد محیط شیک و جذابی را به وجود می آید. بعضی افراد از پذیرش رنگ های تیره اجتناب می نمایند، و استرس و اضطراب زیادی را متحمل می شوند اما طراحان داخلی که دانش کافی در این حرفه دارند به خوبی می دانند که از چه رنگ هایی باید استفاده نمایند تا فضای خانه پراسترس و خسته نماینده نباشد.

بعضی افراد از گل های زیبا برای شادابی فضای آشپزخانه استفاده می نمایند. معمولا استفاده از گل و گیاه طبیعی برای دکوراسیون آشپزخانه انرژی مثبت در آن فضا را افزایش می دهد. در حالت کلی اگر دکوراسیون داخلی منازل با اصول طراحی انجام نگردد، محیط دلگیری به وجود می آورد ولی برعکس طراحی اصولی و استاندارد، استفاده از رنگ بندی مناسب و هماهنگی رنگ های عناصر موجود در خانه باعث می گردد تا محیط آرام و دلنشین برای اعضای خانواده فراهم بگردد.

39 مدل قیچی باغبانی با قیمت مناسب در بازار + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1058

به "اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره، مشکی، شکلاتی، نسکافه ای یا قهوه ای؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه تیره، مشکی، شکلاتی، نسکافه ای یا قهوه ای؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید