استاندارد نبودن خودرو و جاده ها عامل عمده تصادفات است

به گزارش مجله 10 از 10، نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، گفت:وی ذکر کرد: 94 درصد از حمل ونقل، جاده ای و زمینی است و متأسفانه عامل عمده تصادفات، استاندارد نبودن خودرو و جاده ها است.

استاندارد نبودن خودرو و جاده ها عامل عمده تصادفات است

به گزارش خبرنگاران، سید احسن علوی امروز(30 مهر) در روز جهانی استاندارد، اظهار کرد: وارد مرحله چهارم انقلاب صنعتی شده ایم و با ربات ها، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء سروکار داریم و انقلاب صنعتی باوجود پیشرفت و توسعه نبود اشتغال و کاهش بیکاری را به وجود می آورد و باید قبول کنیم که وارد دنیای جدیدی شده ایم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رعایت استانداردها، اعلام کرد: در دنیای جدید و هوشمند باید استانداردها را رعایت کرد که در این صورت می توان زندگی کرد.

علوی بیان کرد: رعایت استاندارد به انسان سلامت و جرات می دهد و در جامعه از لحاظ مواد غذایی، کشاورزی و حمل ونقل امنیت دارد.

وی ذکر کرد: 94 درصد از حمل ونقل، جاده ای و زمینی است که نبود استاندارد در این زمینه موجب از دست دادن جان هزاران نفر می گردد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، اعلام نمود: متأسفانه عامل تصادفات، استاندارد نبودن خودرو و جاده ها است.

در ادامه کمال حسینی، رئیس اتاق بازرگانی سنندج، با اشاره به اینکه استاندارد در فعالیت تولیدی یک ضرورت است، گفت: کالاهای استاندارد می تواند فضا را برای تولیدنمایندگان در داخل کشور و سطح بین الملل ایجاد کند.

وی گفت: باید فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم و با توجه به شرایط کشور باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی سنندج، اعلام کرد: در سیاست های اقتصاد مقاومتی به حمایت از صادرات و تولیدات صادرات محور اشاره شده که در این راستا از مجموعه استاندارد درخواست داریم تولیدنمایندگان را درک نمایند و هزینه ها را کاهش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 597

به "استاندارد نبودن خودرو و جاده ها عامل عمده تصادفات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارد نبودن خودرو و جاده ها عامل عمده تصادفات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید