آیفون تاشو احتمالا با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ سال 2023 عرضه می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، تحلیلگر با سابقه محصولات اپل یعنی مینگ چی کو با منتشر کردن یک گزارش تحقیقاتی گسترده جهت آیفون های آینده را تعیین نموده است. در یکی از گزارش های منتشر شده توسط این تحلیلگر، این شخص به آیفون تاشو پرداخته و عنوان نموده است که اپل میخواهد آیفون تاشو را با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ در سال 2023 عرضه کند.

آیفون تاشو احتمالا با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ سال 2023 عرضه می گردد

البته باید بگوییم که زمان در نظر گرفته شده برای عرضه این آیفون یعنی سال 2023، بستگی به این موضوع دارد که سال جاری اپل بتواند مشکلاتی که در جهت توسعه و فراوری انبوه این آیفون قرار گرفته است را حل نماید. مینگ چی کو درباره این آیفون گفته است که فراوری رسمی این آیفون شروع نشده است.

با توجه به این موضوع، می توانیم بگوییم که این آیفون هم اکنون در حال گذراندن مراحل تحقیقاتی خود است و همچنین شایعه هایی وجود دارند که عنوان می نمایند ممکن است اپل توسعه این آیفون را متوقف کند.

بعد از رونمایی و عرضه گوشی های تاشو توسط شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه در جهان، شایعه های مبنی بر عرضه آیفون تاشو توسط اپل مطرح شدند. این شایعه ها عنوان می کردند که اپل در زمان توسعه آیفون تاشو همکاری هایی را با دو شرکت کره ای سامسونگ و LG برای توسعه نمایشگر OLED تاشو داشته است.

همچنین به تازگی گزارشی منتشر شده است که عنوان می نماید نمایشگر به کار رفته در این آیفون تاشو اندازه ای 7.3 تا 7.6 اینچ خواهد داشت و نمایشگر آیفون تاشو از قلم اپل Pencil پشتیبانی می نماید.

  • اپل احتمالا آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی خواهد نمود

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1674

به "آیفون تاشو احتمالا با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ سال 2023 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون تاشو احتمالا با نمایشگری 7.5 تا 8 اینچ سال 2023 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید