شروع واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی

به گزارش مجله 10 از 10، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری بر ضد ویروس کرونا در استان شروع شد.

شروع واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی

به گزارش از ، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری بر ضد ویروس کرونا در استان شروع شد. این واکسیناسیون شامل همه تاسیسات گردشگری از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر، اقامت گاه های بوم گردی، مجتمع های گردشگری، واحد های پذیرایی بین راهی، دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی، گردشگری سلامت و راهنمایان گردشگری، موسسات و شرکت های گردشگری می گردد. شروع واکسیناسیون کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

او اضافه نمود: بر اساس توافق صورت گرفته بین استانداری، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی و کانون هماهنگی تشکل های حرفه ای گردشگری استان طرح واکسیناسیون اجرایی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: با همکاری کانون هماهنگی تشکل های حرفه ای گردشگری استان و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دو هتل 5 ستاره در مشهد برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

موسوی با اشاره به واکسینه شدن صد ها نفر در روز اول اجرای این طرح بیان نمود: شاغلان بیش از دو هزار و سیصد واحد تاسیسات گردشگری استان که تا به امروز واکسینه نشده اند بر اساس ضوابط وزارت بهداشت به زودی واکسینه می شوند.

او توضیح داد: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته مقرر شده است تا شرط واکسینه بودن مسافران و زائران برای اقامت در واحد های اقامتی به اسم یکی از الزامات پذیرش قرار بگیرد.

/ م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1899

به "شروع واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید