یک وانت چینی تازه با رخ آمریکایی در ایران

به گزارش مجله 10 از 10، L7 پلاس به عنوان پیکاپ تازه شرکت دیار خودرو در راه بازار ایران است. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ چینی آشنا خواهیم شد.

یک وانت چینی تازه با رخ آمریکایی در ایران

به گزارش گجت نیوز، پیکاپ L7 پلاس از امکانات ایمنی متعددی، چون دو کیسه هوای ایمنی، فرمان برقی، قفل دیفرانسیل ساخت شرکت Eaton، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم توزیع نیروی ترمز و سیستم ترمز ضد قفل ABS بهره می برد. لازم به ذکر است فهرست مشخصات و امکانات نسخه ای که دیار خودرو برای بازار ایران در نظر گرفته هنوز منتشر نشده است.

این پیکاپ با نام ZTE 1986 به وسیله شرکت ZXAUTO به بازار عرضه می گردد و از لحاظ ظاهری به پیکاپ های آمریکایی شباهت دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ نو بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات پیکاپ L7 پلاس

پیکاپ L7 پلاس از یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی با تکنولوژی میتسوبیشی بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را به فراوری برساند. از آنجایی که موتور های توربوشارژدار به کیفیت پایین بنزین حساسیت زیادی دارند، موتور تنفس طبیعی این پیکاپ نو دیار خودرو یک نقطه قوت برای آن محسوب می گردد.

مشتریان در بازار های هدف می توانند این خودرو را در دو مدل دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک با موتور 2.8 لیتری توربو دیزل و گیربکس 5 سرعته دستی نیز سفارش دهند. شنیده ها حاکی از آن است که شرکت دیار خودرو میخواهد با توجه به اختلاف قیمتی که میان پیکاپ های رده پایین و رده بالا در بازار ایران ایجاد شده، یک پیکاپ چینی نو را با قیمت و امکانات مناسب به بازار عرضه کند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2313

به "یک وانت چینی تازه با رخ آمریکایی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک وانت چینی تازه با رخ آمریکایی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید