یک سری آی پد نو در راه است

به گزارش مجله 10 از 10، براساس اطلاعاتی که از شرکت اپل به بیرون درز نموده است، این شرکت میخواهد در ماه های آینده کل خط فراوری آیپد را به روز کند.

یک سری آی پد نو در راه است

هیچ آی پد نوی تا به امروز و در سال 2023 عرضه نشده است؛ آخرین مدل آی پد پرو بود که در اکتبر 2022 به دست مشتریان رسید.

iPad mini 6 در سپتامبر 2021 وارد بازار شد و نسخه بهبود یافته این تبلت بالاخره در راه است؛ ممکن است قبل از سرانجام سال جاری منتشر گردد، اما تاریخ دقیقی مبنی بر عرضه آن اعلام نشده است.

نسخه قبلی شامل طراحی مجدد قابل توجهی بود؛ دکمه هوم را رها کرد تا فضایی برای صفحه نمایش 8.3 اینچی باز کند، نسبت به صفحه نمایش قدیمی 7.8 اینچی؛ بعلاوه لایتنینگ را به نفع اتصال USB-C حذف کرد و پشتیبانی از Apple Pencil 2 اضافه شد.

آی پد مینی 7 احتمالاً همان طراحی را حفظ می نماید و تغییر عمده آن، پردازنده سریع تر است. قیمت در حال حاضر معین نیست. قیمت نسخه فعلی از 499 دلار آغاز می گردد.

اپل به طور سنتی هر پاییز یک نسخه نو از iPad اصلی را ارائه می نماید. این الگو از سال 2019 بوده است؛ با این حال، عرضه مدل نو هنوز تایید نشده است. آی پد نو در ماه سپتامبر با سری نو آیفون 15 عرضه نشد، اما از نظر تئوری همچنان می تواند در ماه اکتبر عرضه گردد.

ظاهرا اپل در حال کار بر روی نسخه نوی از مدل مالی خود است. نسخه 2022 صفحه نمایش بزرگتر، USB-C و سایر پیشرفت ها را در حالی که دکمه هوم را بیرون انداخته بود، به همراه داشت. انتظار می رود آی پد 11 طراحی و قیمت 449 دلاری خود را حفظ کند، اما پردازنده ای نوتر و سریع تر دارد.

دو نسخه آی پد ایر در راه است؟

iPad Air 5 تبلت prosumer اپل است، این شرکت در فکر جایگزینی آن با دو مدل است. 9to5Mac اخیرا پس از صحبت با منابع ناشناس گفت: اپل ممکن است در حال آنالیز یک نسخه بزرگتر از iPad Air یا یک مدل گرانتر با معینات بهتر باشد.

طراحی یا طرح هر چه که باشد، آیپد ایر 6 احتمالاً با پردازنده Apple M3، نسل بعدی سیلیکون اپل، عرضه خواهد شد. عرضه تا سال 2024 صورت نخواهد گرفت و قیمت آن به پیکربندی نهایی بستگی دارد.

طبق منابع متعدد، هر دو مقدار مدل های بعدی آی پد پرو دارای نمایشگر OLED خواهند بود و مدل 12.9 اینچی فعلی ظاهراً با مدل کمی بزرگتر در 13 اینچ جایگزین خواهد شد. نسخه 11 اینچی باقی خواهد ماند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 19 مهر 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2410

به "یک سری آی پد نو در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سری آی پد نو در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید