گلکسی بادز تازه سامسونگ در راه است

به گزارش مجله 10 از 10، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است تابستان سال جاری به همراه گوشی های تاشوی خود از یک هدفون بی سیم تازه با نام گلکسی بادز 3 هم رونمایی کند.

گلکسی بادز تازه سامسونگ در راه است

درست مثل گوشی ها، تبلت ها و ساعت های هوشمند، سامسونگ هدفون های بی سیم سری گلکسی بادز خود را هم هر سال با عرضه یک محصول نو آپدیت می نماید. در حال حاضر نوترین هدفون بی سیم این شرکت در بازار گلکسی بادز 2 پرو است که به عنوان جانشینی برای گلکسی بادز پرو راهی بازار شده و از امکانات و قابلیت های بسیار زیادی هم بهره می برد.

اما سامسونگ میخواهد جانشین تابستان سال جاری از یک گلکسی بادز نو با نام گلکسی بادز 3 رونمایی کند. محصولی که به احتمال زیاد به همراه گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 رونمایی و راهی بازار خواهد شد. از آن جایی که هنوز هیچ خبری در رابطه با این محصول منتشر نشده، نمی توانیم بگوییم چه امکانات و قابلیت هایی خواهد داشت اما اگر گلکسی بادز 3 نامی باشد که سامسونگ میخواهد برای آن در نظر بگیرد، باید آن را جانشین گلکسی بادز 2 بدانیم، نه بادز 2 پرو.

گلکسی بادز 2 یک هدفون با امکانات و قابلیت های مختلف از جمله حذف نویز فعال و کیفیت صدای بسیار خوب است اما سامسونگ آن را به عنوان یک میان رده راهی بازار نموده چون در مقایسه با گلکسی بادز پرو همچنان از یک سری قابلیت ها نظیر صدای 360 درجه واقعی و بیس قدرتمند، بی بهره است. بنابراین انتظار می رود گلکسی بادز 3 هم در مقایسه با بادز 2 پرو یک سری کم و کاستی هایی داشته باشد.

در خبری که به تازگی پیرامون بادز 3 منتشر شده، آمده که سامسونگ میخواهد آن را به زودی راهی بازار کند. سامسونگ اما هیچوقت هدفون های خود را به تنهایی رونمایی ننموده و همواره شاهد معرفی آن ها در کنار گوشی ها یا تبلت های این شرکت بوده ایم. نزدیک ترین رونمایی مهم این شرکت کره ای هم تابستان سال جاری، رویداد رونمایی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 است که گفته می گردد حتی از تبلت های سری گلکسی تب S9 هم در آن رویداد رونمایی خواهد شد.

رویداد مورد انتظار سامسونگ به احتمال زیاد باید در ماه آگوست برگزار گردد، حال در چه روزی معین نیست. به صورت کلی نخستین و آخرین روز آگوست سال جاری در بازه 10 مرداد تا 9 شهریور است که این یعنی در برترین حالت اواسط و در بدترین حالت اواخر تابستان شاهد محصولات نو سامسونگ خواهیم بود. در رابطه با بادز 3 هم باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر بمانیم چون فعلا اطلاعات خاصی پیرامون معینات فنی آن وجود ندارد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2347

به "گلکسی بادز تازه سامسونگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز تازه سامسونگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید