گردنه چری و شاه منصوری مسدود است

به گزارش مجله 10 از 10، رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل بارش برف در گردنه های چری و شاه منصوری و وجود کولاک این محورهای ارتباطی در شهرستان مسدود است و تردد در این محورها امکان پذیر نیست.

گردنه چری و شاه منصوری مسدود است

به گزارش خبرنگاران، غلامعلی نوربخش روز دوشنبه گفت:هم اکنون به علت بارش برف و باران در تمام محورهای ارتباطی استان، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از تردد رانندگانی که برای وسایل نقلیه خود از زنجیرچرخ استفاده ننمایند، در محورهای ارتباطی استان استان به وسیله ماموران پلیس راه، جلوگیری و راننده به مقصد بازگردانده می گردد.

وی از استقرار و آماده باش نیروهای راهداری و پلیس راه همزمان با شروع بارش در محورهای ارتباطی استان اطلاع داد و به رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضرور خودداری نمایند.

نوربخش با اشاره به لغزندگی جاده های استان از تمامی رانندگان خواست، تا علاوه بر توجه به سرعت مطمئنه، نسبت به رعایت فاصله طولی با خودرو جلوی اقدام و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، البسه گرم، بنزین کافی به همراه داشته باشند.

وی اظهارداشت: در روزهای که در در جاده ها بارش باران و برف وجوددارد، رعایت قوانین رانندگی، خودداری از رفت و آمد بدون ضرورت در محورهای برفگیر و همراه داشتن وسایل گرمایشی و خوراکی در طول سفر لازم است.

بر اساس این گزارش، گردنه چری و شاه منصوری در شهرستان کوهرنگ، محور ارتباطی چهارمحال و بختیاری در مسیر کوهرنگ و منطقه بازفت را به سمت استان خوزستان است.

محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برف گیر است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.

شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

براساس اعلام هواشناسی استان چهارمحال وبختیاری میازن بارش برف تا ساعت 9:30 دقیقه صبح روز دوشنبه 24 بهمن ماه 60 سانتیمتر بوده و ارتفاع کل برف موجود در این ایستگاه به 189 سانتیمتر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2324

به "گردنه چری و شاه منصوری مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنه چری و شاه منصوری مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید