انتها تلخ مدافع ملی پوش با خبر بد از قلعه نویی

به گزارش مجله 10 از 10، مدافع چپ محبوب کی روش در فهرست دوم امیر قلعه نویی هم قرار نگرفت تا معین گردد سرمربی نو تیم ملی اعتقادی به او ندارد.

انتها تلخ مدافع ملی پوش با خبر بد از قلعه نویی

به گزارش خبرنگاران میلاد محمدی قبل از آغاز جام جهانی در 6 مسابقه از 9 بازی سوپر تیم فوتبال آ ا ک آتن حضور ثابت داشت و نمایش خوبی در رقابت های لیگ ستارگان قطر ارائه کرد که شرایط مناسب او کاری کرد تا کارلوس کی روش هم در سه ملاقات 2022 مقابل انگلیس، ولز و آمریکا او را در ترکیب ابتدایی قرار دهد ولی یک مصدومیت بدموقع در قطر شرایطی به وجود آورد تا شرایط او کاملا تغییر کند.

این مدافع چپ در لحظات سرانجامی نیمه نخست سومین ملاقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 مقابل آمریکا به خاطر آسیب دیدگی تعویض شد و پس از آن حدود 100 روز از میادین دور بود تا اینکه در ملاقات هفته بیست و یکم سوپر لیگ یونان مقابل آترومیتوس به فهرست آ ا ک آتن رسید ولی تا سرانجام نیمکت نشین بود و شانس بازی به دست نیاورد.

میلاد محمدی در دو ملاقات پس از آن مقابل المپیاکوس و پاناتینایکوس هم دوباره جزو نفرات ذخیره نهاده شد و با اینکه بهبود پیدا نموده بود، اما به خاطر دوری از شرایط بازی در همان مقطع به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشد که این شرایط دوباره امروز برای او تکرار شد.

این لژیونر چپ پا پس از اینکه در نخستین فهرست امیر قلعه نویی قرار نگرفته بود، در یک مسابقه حضور ثابت داشت و دوباره به عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در رقابت جام حذفی مقابل المپیاکوس که در جمع 11 نفر نهاده شد، دوباره در همان لحظات ابتدایی مصدوم شد تا احسان حاج صفی جای او را بگیرد.

میلاد محمدی پس از آن در سه بازی دور از فهرست بود و با اینکه در یک مسابقه سوپر لیگ برابر المپیاکوس دوباره به فهرست برگشت و به عنوان مدافع راست بازی کرد، اما در سه هفته سرانجامی فصل 23-2022 شانس حضور در ترکیب تیمش به عنوان یار ثابت یا تعویضی را به دست نیاورد تا در نهایت این شرایط سخت او را از تیم ملی هم دور کند و باز هم در جمع نفرات امیر قلعه نویی قرار ندهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2368

به "انتها تلخ مدافع ملی پوش با خبر بد از قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها تلخ مدافع ملی پوش با خبر بد از قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید