نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در ورودیهای کوهستان؛ سرانجام بهمن ماه

به گزارش مجله 10 از 10، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه نصب مانیتورهای اطلاع رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان تا خاتمه بهمن ماه جاری در مناطق 2،1، 5 و 22 اطلاع داد.

نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در ورودیهای کوهستان؛ سرانجام بهمن ماه

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران رضا کرمی محمدی از اتمام نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در مبادی ورودی کوهستان تا انتها بهمن ماه امسال در پایتخت اطلاع داد.

او با اشاره به اینکه پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، تعداد 10 مانیتور اطلاع رسانی و هشدار برای نصب در نقاط مورد احتیاج در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این نقاط شامل مناطق 2،1، 5 و 22 در سطح شهر تهران است.

او با تاکید بر اینکه این اقدام در پی دستور اخیر شهردار تهران در حال اجرایی شدن است، گفت: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هیچ گاه در مورد حوادثی که در کوهستان اتفاق افتاده است مسئولیت قانونی نداشته و تمام اقداماتی که تا به امروز از سوی این سازمان اجرا شده به صورت داوطلبانه بوده و با وقوع حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات پایتخت در دی ماه امسال، سازمان با صلاحدید شهردار تهران موظف به نصب مانیتورهای اطلاع رسانی و هشدار در مبادی ورودی کوهستان شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید نمود: تکمیل این پروژه می تواند هنگام بارش برف، احتیاج پایتخت را به مکانیسم های اجرایی هشدار و جلوگیری از ورود به کوهستان از مبادی داخل شهر مرتفع کند. بدین صورت می توان به موقع هشدارهای لازم را متناسب با تغییرات جوی در مورد کوهستان ارائه داد.

او در انتها تاکید نمود: تهران با انواع مخاطرات روبرو است و اجرایی شدن این پروژه می تواند به تکمیل چرخه بحران در حوزه آمادگی و پیشگیری یاری کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1570

به "نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در ورودیهای کوهستان؛ سرانجام بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب مانیتورهای اطلاع رسانی در ورودیهای کوهستان؛ سرانجام بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید