مکاتبات لازم برای اختصاص 50 هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی انجام گردد

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مکاتبات لازم توسط دانشگاه فرهنگیان انجام گردد تا بتوان 50 هکتار زمین را برای جبران کمبود فضای آموزشی در اختیار این دانشگاه قرار داد.

مکاتبات لازم برای اختصاص 50 هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی انجام گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سیدعلی آقازاده، امروز چهارشنبه در کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی توضیح داد: در سال های گذشته حدود 100 هکتار زمین در حدفاصل مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی اراک و پارک علم و فناوری، توسط راه و شهرسازی به منظور توسعه در اختیار دانشگاه آزاد گذاشته شده بود اما به دلیل عدم استفاده، این واگذاری لغو شد. مکاتبات لازم برای اختصاص 50 هکتار از این زمین به دانشگاه فرهنگیان انجام گردد.

سرپرست مدیریت امور پردیس های فرهنگیان استان مرکزی نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه نوپا و ماموریت گرا برای تربیت معلم است. اخیرا از سوی سازمان مرکزی آیین نامه تشکیل بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان در هر استان ابلاغ شده که توسعه و اشاعه فعالیت های خیریه برای یاری به زیرساخت های دانشگاه و ... از جمله وظایف این بنیاد است.

مجتیی حیدری در مورد آمار دانشجویان پردیس شهیدباهنر برادران اضافه کرد: 669 دانشجو در این پردیس تحصیل می نمایند که 65 دانشجوی ورودی سال 95 در مهرماه 99 فارق التحصیل می شوند، همچنین در پردیس خواهران نیز در حال حاضر 870 دانشجو در حال تحصیل هستند که سال جاری 50 نفر فارغ التحصیل می شوند.

وی توضیح داد: سال جاری 247 نفر در پردیس برادران و 263 نفر در پردیس خواهران وارد شده اند.

حیدری اعلام کرد: در راستای ایاب و ذهاب دانشجویان بویژه خواهران، مشکلاتی وجود دارد که احتیاج است شهرداری دو دستگاه اتوبوس به این مهم اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 811

به "مکاتبات لازم برای اختصاص 50 هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبات لازم برای اختصاص 50 هکتار زمین به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید