مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

به گزارش مجله 10 از 10، یکی از مهیج ترین ورزش های دنیا، موی تای (بوکس تایلندی)، ورزش پادشاهان نیز شناخته می شود. با قدمتی 2000 ساله، موی تای هنوز یک علاقه ملی در تایلند است. استادیوم Ratchadamnoen چهار شب در هفته مسابقه بوکس دارد، با بلیت هایی که از 30 دلار شروع می شوند. سعی کنید این مسابقه ها را با یک دوست تایلندی ببینید تا او مراسمی که مسابقه دهنده ها قبل از رفتن به رینگ انجام می دهند را به شما توضیح دهد. بعد از مسابقه می توانید در Likhit Gai Yang غذا بخورید. جایی که توسط آنتونی بوردن در تور No Reservations او بسیار مورد توجه قرار گرفت.

مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

غذاهای تایلندی، چنان بین ادویه ها، مزه ها و بافت های غذا توازن ایجاد کرده و تجربه های خوشمزه خلق می کنند که با هر وعده شما تحریک می شوید که نحوه پخت و اسرار این غذاها را یاد بگیرید. نه تنها بانکوک شهر مورد علاقه غذا دوستان است، بلکه خانه پر طرفدارترین مدرسه های آشپزی تایلند نیز هست. انتخاب های بسیاری وجود دارد، اما کلاس نیم روزه کنار آب در Amita که با قایق در رودخانه Chao Phraya می توان به آن رسید، بسیار ویژه و خاص است. در این کلاس ها اصول غذاهای کلاسیک مانند پد تایلندی و Som Tam Goong (سالاد پاپایا تند به همراه میگو) را یاد بگیرید.

در بانکوک همه چیز بزرگ تر از مقیاس واقعی اش در زندگی به نظر می رسد، علی الخصوص جاذبه های بانکوک. مجموعه 94.5 هکتاری معبد Wat Phra Kaew و کاخ بزرگ، دو بنای پر بازدید بانکوک هستند و مملو از گروه هایی که با تور به آن جا آمده اند. از شلوغی و ازدحام مکان های معروف فاصله بگیرید و به موزه پارچه بروید. این موزه محل نمایش لباس های سمبل فرهنگی تایلند، ملکه Sirikit، است. یکی دیگر از مکان های کمتر دیده شده بانکوک، خانه جیم تامپسون است. جایی که راهنماهای تورها کار خود را به خوبی انجام می دهند و به معرفی مجموعه هنری آسیای جنوبی تامپسون (و زندگی نامه وی) می پردازند. علاوه بر فروشگاه هدیه موزه منسوجات، فروشگاه هدیه در خانه جیم تامسون نیز محل عالی و مناسبی برای انتخاب ابریشم تایلندی با کیفیتی بالا است.

منبع مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید

انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2055

به "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده کاری که نباید در زمان تور بانکوک انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید