لیگ قهرمانان اروپا؛ شب جادویی آنفیلد، لیورپول دوباره در فینال

به گزارش مجله 10 از 10، لیورپول باخت ناامیدانه و سه بر صفر بازی رفت مقابل بارسلونا را در بازی برگشت جبران کرد و کاتالان ها را چهار بر صفر شکست داد تا شاگردان کلوپ یک بار دیگر پس از سال 2018 در فینال حضور دارشته باشند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ شب جادویی آنفیلد، لیورپول دوباره در فینال

در این دیدار لیورپول که ستاره مصری خود، محمد صلاح را هم در اختیار نداشت، خیلی زود به گل رسید و توسط اوریگی در دقیقه 7 از بارسا جلو افتاد. بارسلونا که با توجه به نتیجه بازی رفت در نیوکمپ (3 - 0) شانس خیلی زیادی برای صعود به فینال داشت، نتوانست تا خاتمه نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند و این نیمه با همان یک گل به اتمام رسید.

اما در نیمه دوم شاگردان والورده که با بی احتیاطی دفاع می کردند، این موقعیت را برای میزبان ایجاد کردند تا سرنوشت این بازی را به سود خود رقم بزنند.

لیورپول پیروز شد در نیمه دوم و به فاصله دو دقیقه دو بار دیگر توسط وینالدام (54 و 56) به گل رسیده و تیمش را در شرایط مساوی با حریف قرار دهد.

اما این خاتمه ماجرا نبود؛ اوریگی که زننده گل اول لیورپول بود، یک بار دیگر در دقیقه 79 گلزنی کرد تا تیم پرافتخار بارسلونا را از گردونه رقابت ها حذف کرده و تیمش را به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برساند.

لازم به ذکر است که بازی دیگر نیمه نهایی چهارشنبه شب (18 اردیبهشت) بین تیم های آژاکس و تاتنهام در آمستردام برگزار می شود تا تکلیف فینالیست دوم این جام معین شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 262

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ شب جادویی آنفیلد، لیورپول دوباره در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ شب جادویی آنفیلد، لیورپول دوباره در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید