لحظه رویارویی خرس مادر با گله گرگ ها

به گزارش مجله 10 از 10، مستندسازان توانسته اند لحظات حیرت آور رویارویی یک خرس مادر با گله ای از گرگ ها را به ثبت برسانند.

لحظه رویارویی خرس مادر با گله گرگ ها

به گزارش خبرنگار ، تنها جنس مونث انسان نیست که هنگام در خطر قرار دریافت بچه هایش تا پای جان فداکاری می نماید، بلکه این چنین ویژگی در جنس ماده موجودات دیگر نیز دیده می گردد. حس مادر بودن در همه گونه های ماده مخلوقات وجود دارد و برجسته و ملموس است. آن ها در هنگام در خطردریافت جان بچه هایشان تبدیل به قدرتمندترین و شجاع ترین موجودات روی زمین می شوند.

به تازگی ویدئویی از این نوع فداکاری توسط یک خرس ماده منتشر شده که تبدیل به ویدئویی داغ شده است. این خرس مادر که جان دو توله اش به دلیل محاصره شدن توسط گله گرگ ها در خطر بود با شجاعتی دیدنی توانست از آن ها مراقبت کند.

  • کشف کشتی 400 فوتی در قطب جنوب!

این ویدئو تعقیب خرس و توله هایش توسط گله گرگ ها را نشان می دهد. لحظاتی بعد خرس مادر تصمیم می گیرد به جای فرار در مقابل گله گرگ ها بایستد. در حالی که گرگ ها با شگرد خاص خود و حمله گروهی در کوشش برای پرت کردن حواس خرس مادر و شکار یکی از توله هایش هستند، اما این خرس با قراردریافت در مقابل آن ها مانع نردیک شدن به بچه هایش می گردد. این حیوان سپس به تک تک گرگ ها حمله نموده و آن ها را مجبور به فرار می نماید. گرگ ها که با دیدن شجاعت خرس کاملا تسلیم شده اند راهی جز منصرف شدن از شکار توله ها نمی یابند.

این اتفاق به تازگی در پارک ملی یلو استون آمریکا رخ داد. راهنمای محلی با نام تیلور بلاند این ویدئوی جالب را با دوربین خود ثبت کرد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1274

به "لحظه رویارویی خرس مادر با گله گرگ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه رویارویی خرس مادر با گله گرگ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید